چرا گوگل صفحات Bing Discover را از فهرست خود حذف کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا گوگل صفحات Bing Discover را از فهرست خود حذف کرد
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 2752
نویسنده : ان ام

مهم نیست که چقدر بزرگ باشید ، اگر مخالف دستورالعمل های گوگل باشید ، می تواند در نتیجه شما را گاز بگیرد.

در اوایل ماه جاری ، Google زیرمجموعه وب سایت بینگ را از فهرست خود حذف کرد. صفحات Bing Discover کاملاً از نتایج جستجوی Google حذف شدند و منجر به از بین رفتن میلیون ها بازدید از صفحه از جستجوی Google شد.

Bing.com/discover در فهرست Google نیست.
در اینجا تصویری از Google است که هیچ نتیجه ای از Bing Discover برای یک سایت نشان نمی دهد: دستور bing.com/discover.


چقدر ترافیک گم شد؟ گزارش های SEM راش مقدار قابل توجهی را نشان می دهد ، فقط به این نمودار نگاه کنید که نشان از افت دید دارد:


در اینجا یکی از توییتهای مربوط به این از دست دادن ترافیک عظیم:
matthewbarby آیا می دانید چه اتفاقی برای بخش کشف بینگ افتاد؟ به نظر می رسد که ترافیک ارگانیک تازه از بین رفته است. من می دانم که یک تغییر مسیر در بخش اصلی کشف وجود دارد اما همه افراد هنوز در آنجا میزبانی می شوند و دیگر ایندکس نمی شوند ... pic.twitter.com/d7zZPdXJfW

- Edd Wilson (EddJTW) 4 ژوئیه 2019
ترافیک گسترده.
Ro Skif در آوریل سال جاری میلادی مقاله ای را درباره چگونگی استفاده بینگ از جستجوی گوگل برای هدایت ترافیک مجنون به صفحات خود نوشت. او نشان داد كه چگونه "تگرگ های بینگ در رقابت پایین جستجوی تصویر Google و چگونگی بدست آوردن مقادیر عظیم ترافیك ارگانیك."

دستورالعمل های Google
دستورالعمل های مدیر وب گوگل می گوید ، "از فایل robots.txt در سرور وب خود استفاده کنید تا بودجه خزنده خود را مدیریت کنید با جلوگیری از خزیدن فضاهای نامتناهی مانند صفحات نتیجه جستجو." نتایج جستجو. و بینگ کشف فقط همین بود.

نظرات گوگل و بینگ.
گوگل نظری در مورد این موضوع برای ما ارسال نمی کند اما مایکروسافت به ما گفت "این تغییری است که گوگل ایجاد کرده است بنابراین ما نمی توانیم از طرف آنها پاسخ دهیم." مایکروسافت هیچ تغییری در بینگ کشف نکرد که منجر به این تغییر شود. من اعتقاد دارم که آنها بعد از حذف گوگل این صفحات از فهرست آن ، تغییراتی ایجاد کردند ، اما قبل از این ، خیر - بدون تغییر.
چرا باید مراقبت کنیم اگر مخالف دستورالعمل های Google باشید ، مهم نیست که چه اندازه بزرگ و کوچک باشید ، در نهایت Google ممکن است علیه سایت اقدام کند. در نتیجه می توانید میلیون ها بازدید کننده از دست بدهند. دستورالعمل های مدیر وب گوگل را بخوانید و درک کنید ، در این دستورالعمل ها بمانید و خطرات سایت یا حذف شدن از جستجوی Google را در معرض خطر قرار دهید
.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: