ابزارهای خراش داده برای بازاریابی که کد را نمی شناسند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2085
نویسنده : ان ام

در اینجا گزینه های نرم افزار رایگان برای استخراج داده ها از مجموعه داده های کوچک و متوسط برای کمک به شما در انجام کار وجود دارد.

همه ما قبلاً آنجا بوده ایم. برای پروژه بازاریابی محتوای بعدی خود به داده های مناسب از وب سایت نیاز دارید. شما وب سایت های منبع خود را پیدا کرده اید ، داده ها فقط در آنجا در انتظار شما هستند که بتوانید آن را بگیرید و سپس این چالش پدیدار می شود. شما 500 صفحه دارید و نمی دانید چگونه می توانید همه این داده ها را به طور همزمان استخراج کنید.

اگر نمی توانید اطلاعات را بدست آورید کمک نمی کند. بدون نرم افزار ضبط مناسب داده ها ، آن را دریافت نخواهید کرد.

اگر مثل من هستید ، باید پایتون را یاد بگیرید تا Scrapy بتواند کار را برای شما انجام دهد. از طرف دیگر ، شما باید XPath را برای Excel بیاموزید ، این نیز چیزی است که زمان زیادی را می طلبد.

و از آنجا که زمان با ارزش ترین کالای ما است ، نرم افزاری در دسترس است که نیازی به یادگیری یک خط کد برای انجام این کار ندارد.

من نرم افزار زیر را امتحان کرده ام زیرا همه آنها یک حساب کاربری رایگان و تعداد بسیار خوبی از ویژگی ها برای ارائه کار برای یک مجموعه داده کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند.
تعریف ضبط داده ها

تعریف scraping داده ها به شرح زیر است:

    "... تکنیکی که در آن برنامه رایانه ای داده ها را از خروجی قابل خواندن توسط انسان استخراج می کند که از برنامه دیگری است."
    - ویکیپدیا

در اصل ، شما می توانید تمام وب سایت ها را خزیده ، بخش هایی از اطلاعات را از چندین صفحه استخراج کرده و این اطلاعات را در یک فایل ساختاری اکسل بارگیری کنید. این همان کاری است که من اخیراً برای ساختن یک تحقیق برجسته انجام داده ام.

خراش داده ها در بسیاری از پروژه ها از جمله موارد زیر قابل استفاده است:

    پروژه های نظارت بر قیمت ، جایی که می خواهید تغییرات قیمت را پیگیری کنید.
    نسل پیشرو ، که در آن می توانید اطلاعات اصلی خود را برای تجزیه و تحلیل فروش بارگیری کنید.
    آنفلوانگ ها و وبلاگ نویسان ، هنگامی که می خواهید اطلاعاتی در مورد نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن را از طریق دایرکتوری تأثیرگذار بدست آورید ، ارتباط برقرار می کنند.
    با استفاده از داده های تحقیق خود در هر موضوع و وب سایت ، این بیشترین نیاز من به داده ها است.

پارسه

این ابزار مورد علاقه من برای خزیدن اطلاعات در انتشارات و وبلاگ های بزرگ است. می توانید تقسیم بندی داده ها و خزیدن با پارس هاب بسیار پیشرفته انجام دهید ، تا اطلاعات مربوط به هر صفحه را استخراج کنید. با پارس هاب می توانید اطلاعاتی در مورد تقویم ها ، نظرات ، پیمایش نامحدود ، شماره صفحه نامحدود ، کشویی ، فرم ، جاوا اسکریپت و متن جمع آوری کنید.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

    پشتیبانی عالی مشتری
    نسبتاً شهودی
    خیلی سریع (اگر از پروکسی و VPN استفاده نمی کنید)
    رابط کاربری آسان

هشت ضلعی

با اکانت اکتوپارس رایگان ، می توانید حداکثر 10،000 رکورد را ضبط کنید. اگر به رکوردهای بیشتری احتیاج دارید و در حال کار روی یک پروژه خراش داده هستید ، اکتوپارس هزینه یک زمانه مبتنی بر پروژه را برای سوابق نامحدود ارائه می دهد.
سرویس دیگری که من در مورد Octoparse بسیار دوست دارم این است که آنها ارائه می دهند داده ها را برای شما ضبط کنند. اگر وب سایت و ورودی داده ای که می خواهید بارگیری کنید ، بقیه موارد را ارائه می دهند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

    برای استخراج کلیک کنید
    پشت یک ورود و فرم خراش دهید
    استخراج برنامه ریزی شده
    آسان برای استفاده

واردات

این ابزار برای یک نفر گران است که از 299 دلار در ماه شروع می شود اما خوشبختانه آنها یک حساب کاربری رایگان ارائه می دهند. دلیل گرانتر بودن این امر اینست که شما می توانید کارهای دیگری را صرفاً سازماندهی داده های غیرساخته انجام دهید. با Import.io همچنین می توانید این کارها را انجام دهید:

    نشانی اینترنتی را که اطلاعات شما در آن قرار دارد شناسایی کنید
    محتوای پنهان را استخراج کنید
    داده ها را با فرمول های 100+ صفحه گسترده مانند آماده کنید
    با API خود در سیستم های تجاری خود ادغام شوید
    داده ها را با گزارش های سفارشی تجسم کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، Import.io در کل چرخه پروژه ، از جمع آوری داده ها گرفته تا تجسم ، استفاده می کند.
گریپس

آنچه من را در مورد Grepsr مورد علاقه قرار می دهد ، فرصتی برای مدیریت پروژه های ضبط داده با ابزار مدیریت پروژه در دسترس کاربران است. این اجازه می دهد تا بسیاری از برنامه های پروژه scraping از آنجا که این پروژه ها معمولاً بسیار پیچیده هستند. با استفاده از برنامه های پیام رسانی و وظایف در Grepsr می توانید به سرعت تمام شرایط مورد نیاز را بدست آورید ، به بلیط ها پاسخ دهید و مستقیماً با همه ذینفعان درگیر صحبت کنید.

ویژگی بسیار مفید دیگر اتوماسیون است. در عوض به صورت دستی هر پروژه scraping را تنظیم کنید ، می توانید یک بار آن را تنظیم کرده و برای برنامه های خراش برنامه ریزی شده یک قانون را تنظیم کنید.

همه این ویژگی های اضافی همچنین با قیمت بالاتر 199 دلار در ماه به دست می آیند که می تواند گران قیمت برای یک کاربر واحد باشد. بنابراین Grepsr بیشتر از افراد مجرد برای پروژه های داده و تیمی بزرگ مناسب تر است. نسخه رایگان پروژه های کوچک گزینه ای در برنامه Chrome است.
نتیجه

ما از داده های بزرگ برای تصمیم گیری های اساسی در مورد تجارت استفاده می کنیم. داشتن یک شریک قابل اعتماد که بتواند وظایف را به صورت خودکار انجام دهد باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. این که آیا شما در حال انجام تحقیقات بازار هستید ، تغییرات قیمت را در آمازون و eBay (یا حتی Google) انجام می دهید ، اطلاعات خود را برای پروژه دسترسی بعدی بلاگر خود در نظر می گیرید ، نرم افزار scraping data می تواند به شما کمک کند. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هر یک از آنها را امتحان کرده و تست کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: