چگونه می توان موفقیت را با وب سایت های وابسته به JavaScript اندازه گیری کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1601
نویسنده : ان ام

چگونه می توان موفقیت را با وب سایت های وابسته به JavaScript اندازه گیری کرد
رابین روژون ، استراتژیست سئو ، به سؤالات SMX Advanced درباره نظارت بر موفقیت در ارائه ، استفاده از ابزارهای تست A / B خارجی و سایر موارد پاسخ می دهد.
رابین روژون در 10 ژوئیه 2019 در 1:38 بعد از ظهر

    بیشتر

من از جلسه به اشتراک گذاشتن این صحنه با هملت باتیستا در جلسه جدید ما درباره رنسانس جدید JavaScript در SMX Advanced در ماه ژوئن لذت بردم. من در مورد برخی از وب سایت های وابسته به جاوا اسکریپت که با آنها کار کرده ام ، چالش های بی نظیر آنها و اهمیت داشتن راه حل تست و نظارت خودکار در محل صحبت کردم.

در اینجا برخی از سؤالات ارسال شده توسط شرکت کنندگان در جلسه و پاسخ های من آورده شده است.

برای تست میزان موفقیت رندر [در مثال جلسه خود] از چه استفاده کرده اید؟

ما یک اسکریپت مانیتورینگ خودکار تنظیم کرده ایم که هر روز در ساعت 8 صبح تعداد قابل توجهی از صفحات را در سایت بررسی می کند. این اسکریپت عناصر مختلف را در هر صفحه بررسی می کند. یکی از عناصری که ما بررسی می کنیم حضور انتخاب زبان است زیرا متوجه شدیم در صورت عدم موفقیت پیش نویس ، در این لیست انتخاب زبان نیست. هنگامی که می دانیم چه تعداد صفحه اسکریپت را بررسی کرده است (تعداد آنها هر روز یکسان است) و چند بار پیش پردازش انجام نشد (انتخاب کننده زبان پیدا نشد) ، می توانیم میزان موفقیت رندر را محاسبه کنیم.

اگر راه حل نظارت ندارید ، می توانید از Screaming Frog استفاده کنید تا به نتیجه مشابهی برسید.

    Rendering را روی "فقط متن" تنظیم کنید و عامل کاربر را به Google Smartphone تغییر دهید.
    از جستجوی سفارشی یا استخراج سفارشی استفاده کنید تا عنصری را که در هنگام عدم موفقیت روند پیش نمایش وجود دارد ، هدف قرار دهید.
    سایت را خز کنید (یا نمونه قابل توجهی از صفحات).
    طی هفته آینده چندین بار خزیدن را تکرار کنید.
    تعداد دفعات حضور عنصر تحت نظارت را بشمارید و میزان موفقیت رندر را محاسبه کنید.

آیا وقتی سایت شما از ابزارهای تست خارجی A / B خارجی استفاده می کند که ذاتاً از طرف مشتری ارائه می شوند ، نکاتی در رابطه با رندر پویا دارید؟

من می خواهم Google فقط یک نسخه از صفحه را ببیند. این بدان معنی است که من نسخه قدیمی را در موتورهای جستجو تا زمانی که طرح جدید آزمایش شده دائمی باشد خدمت می کنم. شما در حال حاضر تشخیص عامل کاربر را انجام می دهید زیرا از رندر پویا استفاده می کنید ، بنابراین می توانید وقتی درخواست از یک موتور جستجوی موتور استفاده شود ، اضافه کردن کد تست A / B را به صفحه مسدود کنید و تنها درصورتی که صفحه به آن بروید ، کد تست A / B را اضافه کنید. یک کاربر

تیم طراحی / طراحی من اغلب می پرسد که آیا می توانیم از JavaScript برای مخفی کردن محتوای قابل مشاهده بر روی کلیک یا شناور استفاده کنیم. برای دسک تاپ ، گزینه های دیگری که می توانیم بجای آن استفاده کنیم چیست؟ یا مواردی وجود دارد؟

من جزئیات را نمی دانم ، اما به طور کلی ، CSS می تواند اقدامات مربوط به شناور را انجام دهد. برای رویدادهای روی کلیک ، می خواهید مطمئن شوید که محتوای مورد نظر در پاسخ HTML اولیه قرار دارد. شما نمی خواهید پس از کلیک کاربر ، آن محتوای را بطور دینامیکی از طریق JavaScript بارگذاری کنید.

اگر محتوای مورد نظر به طور پیش فرض قابل مشاهده است و می خواهید پس از تعامل پنهان کنید ، خوب است. Google روی عناصر کلیک و یا شناور نمی کند.

من دقیقاً همان اجرای جدید شرکت White را دارم - با کدورت. این موضوع باعث ناراحتی من شده است زیرا صفحاتی که به این اجرای جدید مهاجرت کرده اند مانند گذشته عملکرد خوبی ندارند. آیا می توانید تأیید کنید که هیچ مشکلی با کدورت مشاهده نکردید ، و نیازی به تلاش برای پرداختن به آن / تغییر آن نیست؟

هر وب سایت متفاوت است ، بنابراین من می توانم تنها با یک وب سایت صحبت کنم. ما بعد از برداشتن کدورت اولیه هیچ پیشرفت چشمگیری مشاهده نکردیم: 0 ، اما این سایت با ترافیک گسترده مارک دار بود. به طور کلی ، اگر وب سایت شما بخش بزرگی از ترافیک مارک دار را دریافت نمی کند و به ترافیک بدون مارک وابسته است ، می خواهم کدورت: 0 را زودتر از موعد حذف کنم. اگر بخش عمده ای از ترافیک ارگانیک شما از جستجوی مارک تجاری ناشی می شود ، من اولویت کمتری به این امر اختصاص می دهم اما هنوز هم می خواهم آن را در بعضی از نقاط انجام دهم.

اگر از راه دور باشید یا در هند با اختلاف زمانی بزرگ ، چگونه می توانید با این افراد همکاری نزدیکی داشته باشید؟

من اغلب با افرادی در یک شهر یا قاره دیگر کار می کنم و یک چیز که همیشه برای من کار می کند تماس های Skype / Slack است. زودتر از خواب بیدار می شوم یا به جای تبادل ایمیل طولانی ، برای یک تماس دیر می مانم. این تماس ها به من کمک می کند تا جریان کاری و چالش های آنها را بهتر درک کنم در حالی که فرصتی برای توضیح دلایل وجود آزمایش خودکار و پاسخگویی به سؤالات فوری آنها دارم.

هنگامی که هر دو طرف درباره اینکه چرا این کار را انجام می دهیم روشن است ، من هنوز ایجاد یک بلیط با الزامات مختصر اما دقیق و معیارهای پذیرش را برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده ضروری می دانم.

نظرات بیان شده در این مقاله درباره نویسنده مهمان است و نه لزوما موتور جستجو زمین. نویسندگان کارمندان در اینجا ذکر شده اند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: