Google به وب مسترها اطلاع می دهد noindex را از پرونده robots.txt حذف کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2300
نویسنده : ان ام

اکنون Google ارسال یادآوری می کند که بسته به noindex در پرونده robots.txt خود باید متوقف شوید.

به عنوان بخشی از Google کاملاً پشتیبانی از دستورالعمل noindex را در پرونده های robots.txt حذف می کند ، Google اکنون اعلان هایی را برای کسانی که چنین بخشنامه هایی ارسال می کنند ارسال می کند. امروز صبح ، بسیاری از افراد جامعه SEO شروع به دریافت اعلان هایی از کنسول جستجوی Google با خط موضوع "عبارات" noindex "از روبات ها کردند. متن دیگر از ..."
چه چیزی به نظر می رسد عکسهای زیادی از این در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، اما یکی از بیل هارتزر در توییتر وجود دارد:


1 سپتامبر 2019. این تاریخی است که شما دیگر نیازی به ذکر noindex در پرونده robots.txt خود ندارید.
این چیزی است که گوگل در اوایل ماه جاری اعلام کرد و اکنون برای ارسال پیام برای تغییر پیام ، پیام ارسال می کند.

چرا باید مراقبت کنیم اگر این اخطار را دریافت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که از آنچه در این بخشنامه noindex گفته اید به روشی متفاوت پشتیبانی می شود.
مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که از فایل noindex در پرونده robots.txt استفاده نمی کنید. اگر چنین هستید ، می خواهید تغییرات پیشنهادی فوق را قبل از 1 سپتامبر اعمال کنید. همچنین ، به این نکته توجه کنید که آیا از دستورات nofollow یا crawl-تأخیر استفاده می کنید و در این صورت ، به دنبال استفاده از روش پشتیبانی واقعی برای آن دسته از دستورالعمل ها باشید.
.

گزینه های مختلف چیست؟ Google گزینه های زیر را ذکر کرده است ، مواردی که احتمالاً به هر حال باید از آنها استفاده کرده اید:

(1) Noindex در ربات های متا: هر دو در هدرهای پاسخ HTTP و در HTML پشتیبانی می شوند ، دستورالعمل noindex موثرترین روش برای حذف URL ها از ایندکس در هنگام خزیدن مجاز است.
(2) کدهای وضعیت 404 و 410 HTTP: هر دو کد وضعیت به معنای وجود این صفحه نیستند ، که این URL ها را پس از خزیدن و پردازش از فهرست Google حذف می کنند.
(3) محافظت از گذرواژه: در صورت عدم استفاده از نشانه گذاری برای نشان دادن اشتراک و یا محتوای paywalled ، پنهان کردن صفحه در پشت ورود به طور کلی آن را از فهرست Google حذف می کند.
(4) Disalow in robots.txt: موتورهای جستجو فقط می توانند صفحات موردعلاقه خود را فهرست بندی کنند ، بنابراین مسدود کردن صفحه خزیدن صفحه اغلب به معنای این است که محتوای آن فهرست نمی شود. در حالی که موتور جستجو ممکن است URL را بر اساس پیوندها به صفحات دیگر ایندکس کند ، بدون این که خود محتوا را ببیند ، هدف ما این است که چنین صفحات را در آینده کمتر نمایان کنیم.
(5) کنسول جستجو ابزار حذف URL: این ابزار روشی سریع و آسان برای حذف URL به طور موقت از نتایج جستجوی Google است.




:: برچسب‌ها: سئو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: