پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1629
نویسنده : ان ام

Google دوباره در این مرحله قرار دارد و ویژگی جدیدی را در نتایج جستجوی اصلی آزمایش می کند.

چندین نفر در توییتر از یک ویژگی در نتایج جستجوی Google تصاویر را به اشتراک می گذارند که به شما امکان می دهد نتایج جستجو را به اشتراک بگذارید. این سه آیکون وجود دارد ، یکی برای به اشتراک گذاشتن ، یکی برای باز کردن صفحه کش و دیگری برای باز کردن نتیجه در یک پنجره جدید.

چه شکلی است؟ در اینجا چند عکس از صفحه نمایش که در توییتر پیدا کرده ایم:

    با این نمادهای جدید در SERP ها چیست؟ امکان اشتراک گذاری ، باز کردن حافظه پنهان و باز کردن در یک برگه جدید! آیا این جدید است؟ Googlegooglechromesearchliaison #SEO pic.twitter.com/xKnx0szR5m
    - Tom Pool (cptntommy) 15 ژوئیه 2019

    در واقع همکار من آنها را به تصویر کشید. فکر می کردند در ابتدا از یک افزونه بودند. سه نقطه کوچک در سمت راست قطعه ، هنگامی که ماوس را می کنید این سه آیکون را دریافت می کنید. pic.twitter.com/pBp2wtwf1K
    - Will O'Hara (willohara) ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹

چگونه کار می کند در صورتی که در این تست بتا هستید با کلیک کردن روی سه نقطه در سمت راست بالای نتایج جستجو می توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. Google دائماً رابط کاربری جدید را آزمایش می کند ، بنابراین اگر خوش شانس باشید ، ممکن است در این آزمایش جستجوی Google قرار بگیرید.

چرا اهمیت می دهیم Google سالها سعی کرده است نتایج جستجو را از طریق Google+ و سایر روش ها به اشتراک بگذارد. در اینجا Google دوباره امتحان می کند. آیا این رابط کاربری راه اندازی می شود؟ گفتن آن سخت است. آیا می تواند منجر به جستجوگرانی شود که با نتایج جستجو ارتباط متفاوتی دارند؟ احتمالاً هرگونه تغییر در رابط نتایج جستجوی Google می تواند تأثیر خود را بر ترافیک جستجوی Google به وب سایت شما بگذارد. اگرچه این فقط یک آزمایش و حتی به نظر می رسد ، به نظر نمی رسد یک رابط کاربری باشد که تأثیر آن بر ترافیک باشد.




بازدید : 2645
نویسنده : ان ام

Google دوباره در این مرحله قرار دارد و ویژگی جدیدی را در نتایج جستجوی اصلی آزمایش می کند.

چندین نفر در توییتر از یک ویژگی در نتایج جستجوی Google تصاویر را به اشتراک می گذارند که به شما امکان می دهد نتایج جستجو را به اشتراک بگذارید. این سه آیکون وجود دارد ، یکی برای به اشتراک گذاشتن ، یکی برای باز کردن صفحه کش و دیگری برای باز کردن نتیجه در یک پنجره جدید.

چه شکلی است؟ در اینجا چند عکس از صفحه نمایش که در توییتر پیدا کرده ایم:

    با این نمادهای جدید در SERP ها چیست؟ امکان اشتراک گذاری ، باز کردن حافظه پنهان و باز کردن در یک برگه جدید! آیا این جدید است؟ Googlegooglechromesearchliaison #SEO pic.twitter.com/xKnx0szR5m
    - Tom Pool (cptntommy) 15 ژوئیه 2019

    در واقع همکار من آنها را به تصویر کشید. فکر می کردند در ابتدا از یک افزونه بودند. سه نقطه کوچک در سمت راست قطعه ، هنگامی که ماوس را می کنید این سه آیکون را دریافت می کنید. pic.twitter.com/pBp2wtwf1K
    - Will O'Hara (willohara) ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹

چگونه کار می کند در صورتی که در این تست بتا هستید با کلیک کردن روی سه نقطه در سمت راست بالای نتایج جستجو می توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. Google دائماً رابط کاربری جدید را آزمایش می کند ، بنابراین اگر خوش شانس باشید ، ممکن است در این آزمایش جستجوی Google قرار بگیرید.

چرا اهمیت می دهیم Google سالها سعی کرده است نتایج جستجو را از طریق Google+ و سایر روش ها به اشتراک بگذارد. در اینجا Google دوباره امتحان می کند. آیا این رابط کاربری راه اندازی می شود؟ گفتن آن سخت است. آیا می تواند منجر به جستجوگرانی شود که با نتایج جستجو ارتباط متفاوتی دارند؟ احتمالاً هرگونه تغییر در رابط نتایج جستجوی Google می تواند تأثیر خود را بر ترافیک جستجوی Google به وب سایت شما بگذارد. اگرچه این فقط یک آزمایش و حتی به نظر می رسد ، به نظر نمی رسد یک رابط کاربری باشد که تأثیر آن بر ترافیک باشد.




بازدید : 2029
نویسنده : ان ام

در اینجا گزینه های نرم افزار رایگان برای استخراج داده ها از مجموعه داده های کوچک و متوسط برای کمک به شما در انجام کار وجود دارد.

همه ما قبلاً آنجا بوده ایم. برای پروژه بازاریابی محتوای بعدی خود به داده های مناسب از وب سایت نیاز دارید. شما وب سایت های منبع خود را پیدا کرده اید ، داده ها فقط در آنجا در انتظار شما هستند که بتوانید آن را بگیرید و سپس این چالش پدیدار می شود. شما 500 صفحه دارید و نمی دانید چگونه می توانید همه این داده ها را به طور همزمان استخراج کنید.

اگر نمی توانید اطلاعات را بدست آورید کمک نمی کند. بدون نرم افزار ضبط مناسب داده ها ، آن را دریافت نخواهید کرد.

اگر مثل من هستید ، باید پایتون را یاد بگیرید تا Scrapy بتواند کار را برای شما انجام دهد. از طرف دیگر ، شما باید XPath را برای Excel بیاموزید ، این نیز چیزی است که زمان زیادی را می طلبد.

و از آنجا که زمان با ارزش ترین کالای ما است ، نرم افزاری در دسترس است که نیازی به یادگیری یک خط کد برای انجام این کار ندارد.

من نرم افزار زیر را امتحان کرده ام زیرا همه آنها یک حساب کاربری رایگان و تعداد بسیار خوبی از ویژگی ها برای ارائه کار برای یک مجموعه داده کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند.
تعریف ضبط داده ها

تعریف scraping داده ها به شرح زیر است:

    "... تکنیکی که در آن برنامه رایانه ای داده ها را از خروجی قابل خواندن توسط انسان استخراج می کند که از برنامه دیگری است."
    - ویکیپدیا

در اصل ، شما می توانید تمام وب سایت ها را خزیده ، بخش هایی از اطلاعات را از چندین صفحه استخراج کرده و این اطلاعات را در یک فایل ساختاری اکسل بارگیری کنید. این همان کاری است که من اخیراً برای ساختن یک تحقیق برجسته انجام داده ام.

خراش داده ها در بسیاری از پروژه ها از جمله موارد زیر قابل استفاده است:

    پروژه های نظارت بر قیمت ، جایی که می خواهید تغییرات قیمت را پیگیری کنید.
    نسل پیشرو ، که در آن می توانید اطلاعات اصلی خود را برای تجزیه و تحلیل فروش بارگیری کنید.
    آنفلوانگ ها و وبلاگ نویسان ، هنگامی که می خواهید اطلاعاتی در مورد نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن را از طریق دایرکتوری تأثیرگذار بدست آورید ، ارتباط برقرار می کنند.
    با استفاده از داده های تحقیق خود در هر موضوع و وب سایت ، این بیشترین نیاز من به داده ها است.

پارسه

این ابزار مورد علاقه من برای خزیدن اطلاعات در انتشارات و وبلاگ های بزرگ است. می توانید تقسیم بندی داده ها و خزیدن با پارس هاب بسیار پیشرفته انجام دهید ، تا اطلاعات مربوط به هر صفحه را استخراج کنید. با پارس هاب می توانید اطلاعاتی در مورد تقویم ها ، نظرات ، پیمایش نامحدود ، شماره صفحه نامحدود ، کشویی ، فرم ، جاوا اسکریپت و متن جمع آوری کنید.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

    پشتیبانی عالی مشتری
    نسبتاً شهودی
    خیلی سریع (اگر از پروکسی و VPN استفاده نمی کنید)
    رابط کاربری آسان

هشت ضلعی

با اکانت اکتوپارس رایگان ، می توانید حداکثر 10،000 رکورد را ضبط کنید. اگر به رکوردهای بیشتری احتیاج دارید و در حال کار روی یک پروژه خراش داده هستید ، اکتوپارس هزینه یک زمانه مبتنی بر پروژه را برای سوابق نامحدود ارائه می دهد.
سرویس دیگری که من در مورد Octoparse بسیار دوست دارم این است که آنها ارائه می دهند داده ها را برای شما ضبط کنند. اگر وب سایت و ورودی داده ای که می خواهید بارگیری کنید ، بقیه موارد را ارائه می دهند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

    برای استخراج کلیک کنید
    پشت یک ورود و فرم خراش دهید
    استخراج برنامه ریزی شده
    آسان برای استفاده

واردات

این ابزار برای یک نفر گران است که از 299 دلار در ماه شروع می شود اما خوشبختانه آنها یک حساب کاربری رایگان ارائه می دهند. دلیل گرانتر بودن این امر اینست که شما می توانید کارهای دیگری را صرفاً سازماندهی داده های غیرساخته انجام دهید. با Import.io همچنین می توانید این کارها را انجام دهید:

    نشانی اینترنتی را که اطلاعات شما در آن قرار دارد شناسایی کنید
    محتوای پنهان را استخراج کنید
    داده ها را با فرمول های 100+ صفحه گسترده مانند آماده کنید
    با API خود در سیستم های تجاری خود ادغام شوید
    داده ها را با گزارش های سفارشی تجسم کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، Import.io در کل چرخه پروژه ، از جمع آوری داده ها گرفته تا تجسم ، استفاده می کند.
گریپس

آنچه من را در مورد Grepsr مورد علاقه قرار می دهد ، فرصتی برای مدیریت پروژه های ضبط داده با ابزار مدیریت پروژه در دسترس کاربران است. این اجازه می دهد تا بسیاری از برنامه های پروژه scraping از آنجا که این پروژه ها معمولاً بسیار پیچیده هستند. با استفاده از برنامه های پیام رسانی و وظایف در Grepsr می توانید به سرعت تمام شرایط مورد نیاز را بدست آورید ، به بلیط ها پاسخ دهید و مستقیماً با همه ذینفعان درگیر صحبت کنید.

ویژگی بسیار مفید دیگر اتوماسیون است. در عوض به صورت دستی هر پروژه scraping را تنظیم کنید ، می توانید یک بار آن را تنظیم کرده و برای برنامه های خراش برنامه ریزی شده یک قانون را تنظیم کنید.

همه این ویژگی های اضافی همچنین با قیمت بالاتر 199 دلار در ماه به دست می آیند که می تواند گران قیمت برای یک کاربر واحد باشد. بنابراین Grepsr بیشتر از افراد مجرد برای پروژه های داده و تیمی بزرگ مناسب تر است. نسخه رایگان پروژه های کوچک گزینه ای در برنامه Chrome است.
نتیجه

ما از داده های بزرگ برای تصمیم گیری های اساسی در مورد تجارت استفاده می کنیم. داشتن یک شریک قابل اعتماد که بتواند وظایف را به صورت خودکار انجام دهد باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. این که آیا شما در حال انجام تحقیقات بازار هستید ، تغییرات قیمت را در آمازون و eBay (یا حتی Google) انجام می دهید ، اطلاعات خود را برای پروژه دسترسی بعدی بلاگر خود در نظر می گیرید ، نرم افزار scraping data می تواند به شما کمک کند. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هر یک از آنها را امتحان کرده و تست کنید.




بهترین سایتها جستجوی سایت B2B
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 2194
نویسنده : ان ام

آیا بازدیدکنندگان هنگام مراجعه به وب سایت شما به دنبال سوزن در یونجه هستند؟ چشم اندازها و مشتریان نیاز سیری ناپذیری به اطلاعات دارند. اگر آنها نتوانند آنچه را که به سرعت و به راحتی جستجو می کنند پیدا کنند ، متوقف می شوند و ترک می کنند.

به همین دلیل نتایج جستجوی شخصی شده با سرعت صاعقه بسیار مهم است. جستجو محبوب ترین عملکرد سایت برای تولید کنندگان است و بزرگترین شاخص خرید مشتری از توزیع کنندگان است. هم اکنون وب سایت یک اولویت اساسی است که به طور مستقیم بر درآمد کسب و کار تأثیر می گذارد.

به ما بپیوندید تا بدانیم چگونه برندهای Acuity - بزرگترین تولید کننده سیستم های کنترل روشنایی و روشنایی در آمریکای شمالی - وب سایت تحت هدایت جستجوی خود را تنها در طی پنج ماه کاملاً بازسازی کرده اند. اندرو کراودر ، مدیر ارشد معماری سازمانی - وب ، استراتژی تیم خود را برای اجرای یک ضروری مهم با نکاتی در مورد برنامه ریزی ، آموخته های آموخته شده ، و موارد بعدی جستجو برای شما به اشتراک خواهد گذاشت.

    نحوه برنامه ریزی و اجرای یک سایت بزرگ با جستجوی پیشرفته
    چرا یادگیری ماشینی ، هوش مصنوعی و یک محیط کمتر از سرور برای ارائه محتوای با کیفیت برای هر مورد استفاده جستجو هر زمان مهم هستند

برندهای Acuity - بزرگترین تولید کننده سیستم های کنترل روشنایی و روشنایی در آمریکای شمالی - وب سایت تحت هدایت جستجوی خود را تنها در طی پنج ماه کاملاً بازسازی کرد. اندرو کراودر ، مدیر ارشد معماری سازمانی - وب ، استراتژی تیم خود را برای اجرای یک ضروری مهم با نکاتی در مورد برنامه ریزی ، آموخته های آموخته شده ، و موارد بعدی جستجو برای شما به اشتراک خواهد گذاشت.

امروز برای "بهترین سایتهای جستجو در سایت B2B" ثبت نام کنید: به مشتریان ارائه دهید آنچه نیاز دارند ، هنگامی که می خواهند ، "تولید شده توسط دیجیتال مارکت مارکت و با حمایت مالی کاوو.




بازدید : 2622
نویسنده : ان ام

بیکار نشو. همچنان که Google به ایجاد تغییرات ادامه می دهد ، باید همچنان در بهبود وب سایت خود سرمایه گذاری کنید.

گوگل سال گذشته بیش از 3،200 تغییر در سیستم جستجوی خود انجام داد. این اطلاعات روز دوشنبه در یک پست وبلاگ گوگل در مورد حفظ نتایج جستجوی خود مرتبط و مفید منتشر شد.

3200 تغییر! بله ، گوگل مدتی گفته است كه به طور متوسط ​​چندین مورد را برای جستجو در روز ایجاد می كند و 3،200 تغییر در سال هر روز تقریباً چندین مورد خواهد بود. گوگل نوشت ،
"الگوریتم های جستجوی ما معادلات ریاضی پیچیده ای هستند که به صدها متغیر تکیه می کنند و تنها در سال گذشته ، ما بیش از 3200 تغییر در سیستم های جستجوی خود ایجاد کرده ایم."

2010 Google دارای 350-400 تغییر بود. در سال 2010 ، ما پوشش دادیم که Google حدود یک تغییر در روز داشته است. مت کاتس ، مبارز سابق هرزنامه جستجوی گوگل ، گفت که Google حدود 350-
400 تغییر در سال 2009. گوگل در طی این سالها تغییرات را تسریع کرده است.

چه نوع از تغییرات؟ این تغییرات چیست؟ آیا آنها در رتبه بندی تغییرات قرار دارند؟ آیا آنها رابط کاربری هستند؟ احتمالاً ترکیبی از هر دو است. اما گوگل گفت ، "برخی از اینها ویژگی های جدیدی را راه‌اندازی شدند ،
در حالی که بسیاری دیگر به روزرسانی منظم داشتند و به این معنی بودند که نتایج ما را به عنوان محتوای موجود در تغییرات وب مرتبط نگه دارند.

گوگل اضافه کرد: "و برخی از اینها نیز براساس مباحثی که ما شناسایی کردیم ، یا از طریق گزارش های عمومی یا ارزیابی کیفیت مداوم کیفیت خود ما هستند ،"

تغییرات می تواند زمان ببرد. گوگل گفت برخی تغییرات ممکن است زمان ببرد.
تغییرات در صفحه دانش و پیش بینی های پیشنهادی خودکار می تواند به سرعت اتفاق بیفتد. اما قطعه های برجسته و تغییرات دیگر در مورد نتایج هسته اصلی می تواند به زمان نیاز داشته باشد. گوگل گفت ، "برخلاف ویژگی های جستجو در جایی که ما قادر به سرعت اصلاح موضوعاتی هستیم که خط مشی های ما را نقض می کنند ، گاهی اوقات شناسایی دلیل اصلی رتبه بندی موضوعات می تواند زمان ببرد ،
و ممکن است پیشرفت ها فوراً اتفاق نیفتد. "

چرا باید مراقبت کنیم اگر هر چیزی در سئو صحیح باشد ، این است که همیشه می توانیم انتظار تغییر را داشته باشیم. گوگل در طی سالها رتبه خود را تغییر داده و همچنان به روزرسانی های الگوریتمی را برای بهبود و بهبود منتشر می کند. SEO نمی تواند فقط بیکار بماند و انتظار داشته باشد که رتبه های امروز فردا یکسان باشد.
همچنان که Google به تغییرات خود ادامه می دهد ، وب سایت ها برای دستیابی و حفظ رتبه بندی در Google باید به پیشرفت خود ادامه دهند.

Postscript: گوگل به ما اطلاع داد این رقم چند ماهه است و در چند ماه گذشته گوگل صفحه How Search Works را با شماره های 2017 به روز کرد.




چرا گوگل صفحات Bing Discover را از فهرست خود حذف کرد
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 2678
نویسنده : ان ام

مهم نیست که چقدر بزرگ باشید ، اگر مخالف دستورالعمل های گوگل باشید ، می تواند در نتیجه شما را گاز بگیرد.

در اوایل ماه جاری ، Google زیرمجموعه وب سایت بینگ را از فهرست خود حذف کرد. صفحات Bing Discover کاملاً از نتایج جستجوی Google حذف شدند و منجر به از بین رفتن میلیون ها بازدید از صفحه از جستجوی Google شد.

Bing.com/discover در فهرست Google نیست.
در اینجا تصویری از Google است که هیچ نتیجه ای از Bing Discover برای یک سایت نشان نمی دهد: دستور bing.com/discover.


چقدر ترافیک گم شد؟ گزارش های SEM راش مقدار قابل توجهی را نشان می دهد ، فقط به این نمودار نگاه کنید که نشان از افت دید دارد:


در اینجا یکی از توییتهای مربوط به این از دست دادن ترافیک عظیم:
matthewbarby آیا می دانید چه اتفاقی برای بخش کشف بینگ افتاد؟ به نظر می رسد که ترافیک ارگانیک تازه از بین رفته است. من می دانم که یک تغییر مسیر در بخش اصلی کشف وجود دارد اما همه افراد هنوز در آنجا میزبانی می شوند و دیگر ایندکس نمی شوند ... pic.twitter.com/d7zZPdXJfW

- Edd Wilson (EddJTW) 4 ژوئیه 2019
ترافیک گسترده.
Ro Skif در آوریل سال جاری میلادی مقاله ای را درباره چگونگی استفاده بینگ از جستجوی گوگل برای هدایت ترافیک مجنون به صفحات خود نوشت. او نشان داد كه چگونه "تگرگ های بینگ در رقابت پایین جستجوی تصویر Google و چگونگی بدست آوردن مقادیر عظیم ترافیك ارگانیك."

دستورالعمل های Google
دستورالعمل های مدیر وب گوگل می گوید ، "از فایل robots.txt در سرور وب خود استفاده کنید تا بودجه خزنده خود را مدیریت کنید با جلوگیری از خزیدن فضاهای نامتناهی مانند صفحات نتیجه جستجو." نتایج جستجو. و بینگ کشف فقط همین بود.

نظرات گوگل و بینگ.
گوگل نظری در مورد این موضوع برای ما ارسال نمی کند اما مایکروسافت به ما گفت "این تغییری است که گوگل ایجاد کرده است بنابراین ما نمی توانیم از طرف آنها پاسخ دهیم." مایکروسافت هیچ تغییری در بینگ کشف نکرد که منجر به این تغییر شود. من اعتقاد دارم که آنها بعد از حذف گوگل این صفحات از فهرست آن ، تغییراتی ایجاد کردند ، اما قبل از این ، خیر - بدون تغییر.
چرا باید مراقبت کنیم اگر مخالف دستورالعمل های Google باشید ، مهم نیست که چه اندازه بزرگ و کوچک باشید ، در نهایت Google ممکن است علیه سایت اقدام کند. در نتیجه می توانید میلیون ها بازدید کننده از دست بدهند. دستورالعمل های مدیر وب گوگل را بخوانید و درک کنید ، در این دستورالعمل ها بمانید و خطرات سایت یا حذف شدن از جستجوی Google را در معرض خطر قرار دهید
.




Emoji SEO فرصت های ویدیویی را ارائه می دهد
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 2148
نویسنده : ان ام

جستجوی ایموجی کاملاً گیر نیفتاده است ، اما ایموجی ها هنوز هم فرصت های جالبی برای دید ارگانیک شما ایجاد می کنند.

17 ژوئیه روز جهانی Emoji بود و مارک هایی مانند Postmates فرصت استفاده از طرح های جدید بازاریابی را به دست آوردند. کاربران اکنون می توانند با استفاده از




بازدید : 2177
نویسنده : ان ام

بخش جدید قصد دارد تا مروری درباره نحوه پردازش Googlebot در JavaScript به مبتدیان ارائه دهد.

در 18 ژوئیه ، Google یک بخش اصول SEO JavaScript را به راهنمای توسعه دهنده جستجوی خود اضافه کرد. این شامل توضیحات کلی در مورد چگونگی پردازش گوگل جاوا اسکریپت و همچنین برخی از بهترین کارها است.

آنچه را پوشش می دهد. علاوه بر نمای کلی درباره چگونگی خزیدن ، ارائه و نمایه سازی برنامه های وب جاوا اسکریپت Googlebot ، راهنما نکات اساسی را ارائه می دهد ،
همراه با پیوندهایی به منابع دقیق تر Google ، از جمله موارد زیر:

توصیف صفحه خود با عناوین و قطعه های منحصر به فرد. جاوا اسکریپت به SEO کمک می کند تا عناوین و توضیحات متا را تنظیم یا تغییر دهد.
نوشتن کد سازگار. توسعه دهندگان باید از محدودیت های API و JavaScript Googlebot آگاه باشند.
با استفاده از کدهای وضعیت HTTP معنی دار.
کدهای وضعیت به Googlebot اطلاع می دهند که یک صفحه منتقل شده است ، یا اینکه نباید آن را خزیده یا فهرست بندی کند.
با استفاده از برچسب های متا روبات. Google اظهار داشت که استفاده از JavaScript برای حذف یا تغییر متا تگ رباتها ممکن است به روشی که انتظار دارید از آن استفاده نکند ، توضیح دهد ،
"Googlebot در صورتی که برچسب روبات های متا در ابتدا حاوی" noindex "باشد ، از ارائه و اجرای JavaScript صرفنظر می کنند. اگر می خواهید از JavaScript برای تغییر محتوای تگ meta ربات ها استفاده کنید ، مقدار تگ متا را روی "noindex" قرار ندهید. "
رفع تصاویر و محتوای پر بار تنبل. Google استفاده از تنبلی را توصیه می کند-
بارگیری برای افزایش کارایی و کاهش هزینه های پهنای باند.
چرا باید مراقبت کنیم JavaScript ابزاری قدرتمند برای توسعه دهندگان است و می تواند تجربه کاربر را ارتقا بخشد. درک چگونگی پردازش Googlebot برنامه های وب JavaScript شما می تواند به شما در کشف بیشتر آنها کمک کند ،
که در نهایت ممکن است دید ارگانیک شما را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به سایت شما وارد کند.




بازدید : 2647
نویسنده : ان ام

این مصاحبه را با افسانه SEO Rand Fishkin ، مرور کنید.

هفته گذشته در حالی که در سیاتل برای کنفرانس موز حضور داشتیم ، رند فیشکین - که در مراسم SMX East ما حضور دارد ، من را به مصاحبه با وی به خانه / محل کار خود دعوت کرد. در بخشی از مصاحبه ، ما در مورد روزهای اولیه صنعت سئو ، مهمانی های وحشی یاهو و گوگل برگزار شدیم ، که چگونه هر دو در جامعه سئو قرار گرفتیم ،
چگونه او SEO را یاد گرفت و جامعه خود را شروع کرد. ما همچنین بحث کردیم که چرا او Moz را شروع کرد ، چالش هایی که در این سالها داشت ، چرا وی در نهایت شرکتی را که به تأسیس خود تأسیس کرد ، ترک کرد و شروع جدید خود را با نام SparkToro آغاز کرد.

من و رند تقریباً در کل زندگی بزرگسالان خود یکدیگر را می شناسیم.
ما در اصل با صنعت سئو بزرگ شدیم - بنابراین این یک مصاحبه ویژه برای من بود. در اینجا قسمت اول مصاحبه وجود دارد و بخش دوم در اواخر هفته جاری آمده و مباحث گرایش بیشتری را در گوگل و سئو پوشش می دهد.


من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید
. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.




بازدید : 2579
نویسنده : ان ام

گوگل به روز رسانی ماوریک هنوز در مورد در صنعت جستجوگرها صحبت می شود ، اما گوگل هنوز به طور رسمی بر روی آن نظر.

بین جولای 11 و 18 جولای جستجو صنعت تا حدودی نوسانات قابل توجهی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی. این بود و توسط هر دو مختلف toolsets که پیگیری رتبه بندی گوگل تغییرات و همچنین SEO جامعه است که اسناد تغییرات آنها اتفاق می افتد با مشتریان خود را.

ما خواسته گوگل چندین بار برای یک بیانیه اما در زمان نوشتن این داستان گوگل پاسخ داده است. بهترین ما زمانی است که من خواسته John Mueller گوگل در این مورد در روز گذشته مدیر سایت hangout ویدیویی و او در واقع گفت که او نمی داند.

نوسانات در گوگل رتبه بندی. به عنوان بسیاری از شما می دانید, من پیگیری رتبه بندی گوگل تغییرات بسیار نزدیک از یک جامعه چشم انداز. در وبلاگ شخصی من مستند تغییرات در اطراف جولای 11, جولای 16 و خیلی بیشتر تغییرات قابل توجهی در جولای 18. وجود دارد سنبله در "پچ پچ" به عنوان من می خواهم به آن تماس بگیرید از درون SEO جامعه در رسانه های اجتماعی و در بحث و تبادل نظر.

ابزار اثبات. این ابزار ردیابی از SEMRush, Moz, Algoroo, RankRanger و دیگران نیز نشان می دهد الگوهای مشابه که اثبات آنچه در صنعت جستجوگرها است که با توجه به مشتری خود را در ترافیک و رتبه بندی. در اینجا نمودار در هیچ منظور خاص از کسانی toolsets نشان می دهد که نوسانات در گوگل جستجو رتبه بندی بیش از 30 روز گذشته.

Mozcast:


SERPMetrics:


Algoroo:


AdvancedWebRankings:


Accuranker:


RankRanger:


شناختی SEO:


SEMRush:


گوگل غیر از بیانیه است. گفت: ما به عنوان بالا گوگل است در پاسخ به درخواست ما برای یک بیانیه است. گوگل قبل از اعلام ژوئن هسته به روز رسانی و گفتند که به احتمال زیاد قبل از اعلام به روز رسانی های آینده.

مولر گفت: در 1:27 علامت گذاری به روز گذشته تصویری پاتوق: "به روز رسانی. من لازم نیست که هر گونه به روز رسانی اخبار. من تو را دیدم بسیاری از وبلاگ نویسی و به tweeting به روز رسانی بنابراین من نمی دانم آنچه که به طور خاص اتفاق می افتد وجود دارد. من نمی دانم. ما را ببینید. من در گفتگو با دنی (سالیوان) در مورد آن است. پس کاملا مطمئن شوید. اما ما همیشه به روز رسانی. من فکر می کنم آن است که بیشتر در مورد اگر این یکی از آن هسته به روز رسانی و آن ماه آن را به نام بعد از."


حفر عمیق تر با ارائه دهندگان داده. ما خواسته برخی از ارائه دهندگان داده به ما ارسال اطلاعات بیشتر و بینش به آنچه که آنها را دیدم در اطراف این به روز رسانی تایید نشده. اجماع عمومی این بود که این عجیب و غریب به روز رسانی و سخت برای پیدا کردن الگوهای. حتی زمانی که آن را نسبت به قبلی هسته به روز رسانی این یکی به نظر می رسید متفاوت است.

RankRanger: "وجود چند الگوهای جالب (یا فقدان آن)" از جمله برخی از سایت ها که دیدم خوب رتبه بندی افزایش طول اولیه رول از به روز رسانی را دیدم کسانی که به دست آوردن معکوس در 18 و بعضی از سایت ها دیدم یک افزایش تدریجی پس از ژوئن 2019 به روز رسانی (و یا حتی پس از آغاز ژوئیه) اما دیدم کسانی که به دست آوردن پاک شده با این رول کردن Mordy اوبراشتاین از RankRanger گفت. Mordy احساس کردند که این به روز رسانی و تمام "وارونه" او را دیدم مربوط به آن به روز رسانی که نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده برای گوگل.

در اینجا RankRanger نمودار نوسانات با تو رفتگی در دیوار و رتبه بندی:


SEMRush: اولگا خاطر نشان و تیم او در SEMRush نیز فرستاده ما برخی از اطلاعات جالب. برخی از اطلاعات آنها تعجب آور و آنها را طبقه بندی جولای 18 تغییرات به عنوان یک "به طور کلی به روز رسانی." اما هیچ روشن تو رفتگی در دیوار به طور خاص نهفته بر اساس داده های آنها کشیده.

در اینجا یک نمودار از SEMRush با نوسانات توسط این دو روز در سراسر رفتگی در دیوار. توجه داشته باشید 10 خواهد بود که کمترین نوسانات:


SearchMetrics: مارکوس Tober از SearchMetrics نیز فرستاده ما برخی از اطلاعات و او نیز تایید کرد که تغییرات اما او گفت: "می توانم تایید یک به روز رسانی با تاثیر از ماه ژوئن یا مارس هسته به روز رسانی" به معنی در همان سطح از کسانی که به روز رسانی. هنگامی که او در مقایسه با بزرگترین بازنده از آن به روز رسانی به آنچه اتفاق افتاده است در ماه جولای او را دیدم بدون الگو.

مارکوس Tober گفت: "برخی از صفحات از دست رفته در طول هسته آخرین به روز رسانی(s) مانند nfl.com یا humblebundle.com برنده دید (بیشتر از حد معمول) و برخی دیگر بودند که بازنده قبل از دست داده و حتی بیشتر مانند sparknotes.com, draxe.com و mercola.com. دیگر بزرگتر بازنده مانند dailymail.co.انگلستان mindbodygreen.com یا wondershare.com تا به حال هیچ تغییر در این به روز رسانی."

مارکوس به این نتیجه رسیدند "که گوگل برخی از جزئی اما بزرگتر از حد معمول ترفند در الگوریتم خود را, اما هیچ به روز رسانی است که ارزش به دست آوردن یک نام و یا به آن را "هسته"."

نام. برخی در صنعت جستجوگرها به نام این به روز رسانی ماوریک به روز رسانی. برت Tabke بنیانگذار WebmasterWorld در واقع نام آن را در این به روز رسانی در WebmasterWorld موضوع بحث گفت: "به روز رسانی ماوریک (به افتخار دیروز Top Gun انتشار تریلر). از آنجا که این به روز رسانی به نظر می رسد کمی یواشکی و دقیق است. اما همه مهم algo ابزار گزارش دهی به روز رسانی شده است رخ داده است." نه هر کس است یک فن از این نام اما او و WebmasterWorld به نام روز رسانی از اوایل 2000s.

چرا ما باید مراقبت. در حال حاضر تعقیب الگوریتم به روز رسانی چیزی است که هر SEO توصیه می کنم. اما خوب است بدانید که گوگل به روز رسانی است که ممکن است نهفته وب سایت خود را رتبه بندی. دانستن آن ممکن نبوده است چیزی است که شما را و یا تغییر به وب سایت خود را از لحاظ فنی است مفید می دانم. دانستن است که گوگل ممکن است یک تغییر مفید است. این نیز مفید است در سطح احساسی, دانستن اینکه شما تنها زمانی که یک به روز رسانی بازدید وب سایت خود را.

چه باید بکنید در حال حاضر ؟ آن است که روشن نیست. ما می توانید به اشتراک گذاری Google قبلی توصیه است که شما فقط باید به ادامه کار به وب سایت خود را بهتر با بهبود مطالب خود را تجربه کاربر و عملکرد کلی وب سایت خود را.The specified language is not supported


:: برچسب‌ها: سئو ,