پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1545
نویسنده : ان ام

MozCon 2018: ساخت پرونده برای کنفرانس (و همه تنقلات!)
رویدادهای جستجوگرها | Moz News
شما آن کنفرانس را در افق دیدنی دارید. شما می خواهید بروید - شما سالهای گذشته را به طرز ناامیدی در زیر هشتگ های توییتر گذراندید ، به خاطر سپردن نقل قول های جذاب ، بزرگنمایی عکس های دندانه دار یک عرشه ، و با خشمگینانه بارگیری همه چیز و هر آنچه را که می توانید از Slideshare پاک کنید ، بارگیری می کنید.

اما مشکلی پیش می آید: کنفرانس هزینه دارد ، و رئیس شما حتی Keurig را در آشپزخانه عمومی تأیید نمی کند ، و بلیط ارزانتری برای یک آموزش سه روزه با هزینه سفر و اقامت خود کامل می کند.

یک بازاریاب دیجیتالی که گرسنه است چه کاری باید انجام دهد؟

چگونه رئیس خود را متقاعد می کنید که شما را به کنفرانس رویاهای خود بفرستد؟
اول از همه ، شما شواهدی برای جمع آوری پرونده خود جمع می کنید.

دلایل بسیار خوبی وجود دارد که نشان می دهد حضور در کنفرانس برای حرفه شما (و خط مشی پایین) مناسب است. در بازاریابی دیجیتال ، ما در فضای فنی در حال تغییر و تحولات وجود داریم که به سرعت با سرعت بیشتری به آینده سوءاستفاده می شویم و غالباً جزئیات این منظره را در طول مسیر از دست می دهیم.

یک کنفرانس سئو خوب شما را هم در حاشیه صندلی خود و هم در حاشیه موارد جدید و قابل توجه در صنعت ما حفظ می کند و برخی از مهمترین و تأثیرگذارترین کار شما را برجسته می کند.

یک کنفرانس سئو خوب یک سوئیچ را برای شما به وجود می آورد ، آن لحظه لامپ را قادر می سازد و شما را به عنوان یک بازاریاب و یک متفکر منتقد به شما قدرت می دهد.

اگر این یک تصویر به اندازه کافی زیبا برای ترغیب افرادی که کارت اعتباری را ترغیب نمی کنند ، وجود دارد ، اما برخی از آمار و منابع عالی نیز در دسترس است:

آمار HubSpot ارزش ملاقات حضوری و شبکه ای را نشان می دهد
عمیق ترین رند در دلایل حضور و شركت در كنفرانس های بازاریابی
ROI سرمایه گذاری در آموزش کارمندان
به طور خاص ، ما در مورد MozCon صحبت می کنیم
بله ، آن MozCon!

بیایید فقط یک لحظه برای پرداختن به فیل موجود در اتاق کمی لحظه بکشیم: همه شما می دانید که چرا این پست را نوشتیم. ما می خواهیم چهره لبخند شما را در ماه ژوئیه در MozCon در مخاطب ببینیم (اگر از تعجب 9 تا 11th بود). چند مزیت خاص که قابل ذکر است:

بلندگوها و محتوا: بلندگوهای ما هر سال بازی A خود را به ارمغان می آورند. ما با آنها کار می کنیم تا بهترین مطالب و آخرین روندها را به صحنه برسانیم تا به شما در تنظیم یک سال موفقیت کمک کند.
ویدیوهایی برای به اشتراک گذاشتن با تیم شما: حدود یک ماه یا حدوداً بعد از کنفرانس ، ما برای شما به فیلم های ویرایش شده حرفه ای از هر نمایش در کنفرانس پیوند می دهیم. همکاران شما نمی توانند صبح ها با شیرینی های Top Pot یا قهوه Starbucks در آن شرکت کنند ، اما آنها فرصتی برای یادگیری همه کارهایی که انجام داده اید به صورت رایگان دریافت می کنند.
غذای عالی در محل: ما می دانیم که غذای کنفرانس به طور معمول قابل ذکر نیست ، اما در MozCon می توانید از میان فروشندگان محلی سیاتل انتظار تنقلاتی را داشته باشید - در گذشته این شامل کیک های Trophy ، پاپ کورن KuKuRuZa ، Starbucks ' Seattle Reserve Reserve و ما ذکر کردیم. بیکن در صبحانه؟ بیایید بیکن را فراموش نکنیم.
Swag: انتظار دارید با یک راجر موزبوت ، یک تی شرت فوق العاده نرم از لباس پوشاک آمریکایی به خانه بروید ، و ارزش آن را حفظ کنید. ما در صورتی که به اندازه کافی نرسیدید ، به ما راجر لگوس ، نوت بوک های Moleskine ، شارژر تلفن و حتی ماشین های فروش با ماشین های اضافی دست داده ایم.
شبکه سازی: شما با یادداشت برداری ، یادگیری بینش های جدید و هضم تمام این دانش ها سخت تلاش می کنید - به همین دلیل فکر می کنیم شما شام ها شام کمی سرگرم کننده برای چت با شرکت کنندگان دیگر هستید. هر شب بعد از کنفرانس ، ما یک رویداد شبکه ای متفاوت ارائه می دهیم که به ارزش شما از روز آموزش شما می افزاید.
یک شبکه حمایتی بعد از این واقعیت: گروه فیس بوک MozCon ما بسیار فعال است و رشد زندگی خود را افزایش می دهد - بازاریابان از یکدیگر سئو سئوال می کنند ، مشاغل ارسال می کنند ، به دنبال و ارائه مشاوره و همدلی و موارد دیگر هستند. مدت زمان طولانی پس از پایان کنفرانس ، مکان بسیار خوبی برای یافتن پشتیبانی و همکاری دوستانه TAGFEE است.
تخفیف برای مشترکین و گروه ها: مشترکان Moz Pro مبلغی معادل 500 دلار از هزینه بلیط خود را دریافت می کنند (حتی اگر در 30 روز آزمایشی رایگان باشید !) و برای گروه ها نیز تخفیف هایی وجود دارد ، بنابراین حتما از پس انداز جایی استفاده کنید. تو می توانی!
هزینه بلیط: در MozCon هدف ما شکستن یکنواخت است ، این بدان معنی است که ما تمام قیمت بلیط شما را به شما سرمایه گذاری می کنیم. جزئیات کامل زیر را بررسی کنید:


آیا می توانید بگویید که در مورد میان وعده ها جدی هستیم؟

شما می توانید فیلم ها را از سالهای گذشته بررسی کنید تا طعم و مزه کالیبر بلندگوهای ما را بدست آورید. ما همچنین در ماه آوریل یک فراخوان برای سخنرانان انجمن خواهیم خواند ، بنابراین اگر شما به فکر ورود به سیستم صحبت کردن هستید ، می تواند یک فرصت شگفت انگیز باشد - برای فرصت خود برای ارسال زمینه ، به وبلاگ توجه کنید. .

اگر تاکنون به طور جدی برای شرکت در یک کنفرانس سئو مانند MozCon توجه کرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است. صدها دلار واقعی با گرفتن قیمت مشترک یا قیمت گذاری گروه صرفه جویی می کنید در حالی که می توانید (به تمام Keurig هایی که می توانید برای آن آشپزخانه جمعی بدست آورید فکر کنید!) ، و به یک تجربه فراموش نشدنی که فراتر از شما زندگی و رشد می کند ، محدود خواهید شد. فقط سه روز که در سیاتل می گذرانید.

بلیط خود را برای MozCon بگیرید!



درباره Danielle_Launders -

من مدیر رویدادهای انجمن Moz هستم! من روی تجربیات آنلاین و آفلاین از طریق کانال های اجتماعی ، MozCon ، MozTalk و موارد دیگر به تجربیات آنلاین و آفلاین متمرکز شده ام. در اوقات فراغت من با فرانسوی بلوز ، سر وینستون اسنورتالوت ، یا سیاتل در حال کاوش هستم.





بازدید : 1595
نویسنده : ان ام

یک پیوند برای هر مقاله PBN؟ دو پیوند؟ پنج پیوند؟ چند؟ بیایید این را حل کنیم. در این مقاله ، من راه درست برای ایجاد بک لینک های شبکه وبلاگ خصوصی را به شما نشان خواهم داد که به شما کمک می کنند سایت های پول خود را خیلی سریع تر رتبه بندی کنید و به حفظ سایت های PBN ، به خصوص خصوصی کمک خواهد کرد.

آنچه شما خواهید آموخت
نحوه ساخت بک لینک های PBN به روش صحیح - من به شما قدم به قدم ، نحوه قرار دادن بک لینک در مقالات PBN خود را به روشی که باید به شما نشان خواهم داد. نکته: "طبیعی" کلمه کلیدی در اینجا است.
لیست نهایی یادداشتهای مهم در ساخت پیوند PBN - هنگام ساختن بک لینک های PBN ، این موارد را به عنوان دستورات خود بیاندیشید.
نحوه ساختن پیوندهای PBN به روش درست - راهنمای گام به گام
اول از همه ، قبل از اینکه به بک لینک های PBN برسیم ، من می خواهم که در مورد چند مورد مرتبط با محتوای PBN روشن باشیم زیرا بسیاری از مردم هنوز از آنها بی اطلاع هستند و مرا شگفت زده می کند:

محتوای بیشتر چرخانده - نه بیشتر. فراموشش کن اگر می خواهید PBN شما به شکلی که می تواند و باید موثر باشد ، باید Spinners محتوا و نرم افزار تولید محتوا را فراموش کنید.
فقط کیفیت بالا - خوب است که شما در نهایت تصمیم گرفتید که هرگز از محتوای چرخش در PBN های خود استفاده نکنید ، با این وجود فقط با محتوای کم کیفیت نوشته شده توسط یک 13 ساله که 3 هفته در حال یادگیری زبان انگلیسی است ، نباشید. نه شما همیشه باید از مطالب باکیفیت استفاده کنید که توسط شما نوشته شده باشد یا توسط افرادی که می دانند چگونه بنویسند نوشته شده است ( iWriter مکان مناسبی برای دومی است).
طول تصادفی - شمارش کلمات را فراموش کنید. این 2013 دیگر نیست. فقط بنویسید تا زمانی که احساس کردید آنچه را برای مقاله برای نگاشتن لینکهای PBN خود نوشتید ، نوشتید. اما اگر بخواهم طیف وسیعی از کلمات را برای محتوای PBN شما بیان کنم ، می گویم 500 - 2000. باز هم ، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید مقالات کوتاه تر یا طولانی تری بنویسید. در اینجا تمرکز روی تصادفی بودن و محتوای طبیعی به نظر می رسد. همین است اعداد باعث می شود که افراد به راحتی در الگو قرار گیرند و شما وقتی به شبکه های وبلاگ خصوصی مراجعه می کنید ، هیچ الگویی نمی خواهید.
مدیر مجرد برای هر سایت PBN - ترجیحاً یک فرد مجزا ( شاید شما ) باید یک سایت PBN را مدیریت کند ( یا اینکه همه سایتها در صورت مدیریت ). چرا؟ زیرا ، شما می خواهید که کسی در حال نوشتن باشد یا نوشتن مقالات PBN را سفارش دهد تا بداند سایت در مورد چیست ، چه بلاگ هایی را در گذشته منتشر کرده است و چگونه می تواند پست های جدید را با پست های قدیمی ارتباط برقرار کند. بیشتر در مورد اهمیت همه این موارد در یک دقیقه.
بنابراین اساساً ، این چهار قانون مهمتر از همه در مورد محتوای شبکه وبلاگ خصوصی است. مطمئن شوید که از آنها پیروی کنید ، در غیر اینصورت PBN شما در پایان تونل نور زیادی نخواهد دید ، اگر می دانید منظور من چیست ، به خصوص اگر قانون شماره 1 را نادیده بگیرید.

در این روزها از پیشرفت مداوم گوگل در الگوریتم Panda و Hummingbird بیشتر و بیشتر می شود ، آخرین چیزی که در وب سایت خود می خواهید ، محتوای ضعیف است. اشتباه نکنید ، من نمی گویم گوگل هنگام درک مطلب به طور مضحک پیشرفت کرده است ، با این حال اکنون به اندازه کافی خوب است که کیفیت کلی آن را تعیین کند. بنابراین صرف نظر از هزینه فقط به محتوای با کیفیت بالا بچسبید و کاملاً خوب باشید.

حال ، اگر نمی دانید دامنه های منقضی شده برای PBN خود را در کجا پیدا کنید ، این دو روش را پیشنهاد می کنم:

اگر بودجه دارید ، این آموزش را بررسی کنید .
اگر پول بدست آورده اید ، به سایت حراج های دامنه در سایت های بزرگ تجارت دامنه بروید و برخی از دامنه های مناسب را برای خرید پیدا کنید.
حالا بیایید به بخشی که هر SEO بیشتر از همه هیجان زده می شود حرکت کنیم - ایجاد لینک .

مرحله شماره 1 مقاله را بنویسید در حالی که باید در ذهن داشته باشید بک لینک هایی که باید ایجاد کنید
از این پس هر زمان که می گویم "شما" ، یا به شما یا هر کس که استخدام کرده اید برای نوشتن محتوای PBN خود مراجعه خواهم کرد. اگر نمی خواهید مطالب مربوط به مقالات PBN خود را بنویسید ، این مراحل را به سادگی به نویسنده ای که استخدام کرده اید ارسال کنید و به آنها بگویید که آنها را دنبال نامه کنید. اکنون بر روی مرحله یک.

قدم اول واقعاً ساده است. فقط مطالب مربوط به مقاله را بدون درج لینک هنوز بنویسید ، اما هنوز هم باید در نظر داشته باشید که لینک ها را در کجا قرار خواهید داد. این پیوندها شامل چه مواردی است؟

پیوند (ها) به سایت پول.
پیوند (ها) به صفحات یا پست های داخلی.
پیوند (ها) به وب سایت های معتبر.
بنابراین ، در حالی که شما در حال نوشتن مطالب برای مقاله PBN هستید ، باید آن 3 نوع پیوند را در نظر داشته باشید و آنها را در کجا قرار دهید. چه تعداد پیوند باید از هر نوع وارد کنید؟ خوب ، ما در مرحله بعدی آن را پوشش خواهیم داد.

مرحله شماره 2 درج Backlinks
پس از نوشتن مطالب ساده ، وقت آن است که به ابتدا برگردیم و مقاله خود را تصحیح و ویرایش کنید. این به معنای رفع خطاهای گرامر ، اشتباهات منطقی ، کاما ها ، hyphen ها و غیره است. در حالی که شما این کار را انجام می دهید ، وقتی به جایی رسیدید که در هنگام نوشتن محتوا ، برای یک بک لینک به جای مانده اید ، فقط آن را وارد کنید.

اکنون ، وقتی تعداد پیوندهایی را که مقاله شبکه وبلاگ خصوصی شما باید داشته باشد ، فرا می رسد ، این دستورالعمل های عمومی است که می خواهید دنبال کنید - دوباره ، شما نمی خواهید به هر الگویی دست پیدا کنید:

پیوندهای سایت پول - بیش از چند مورد این به معنای چیزی مانند 1 پیوند به حوزه اصلی سایت پول است ، و سپس ممکن است 1 یا 2 پیوند به صفحات داخلی مانند پست های وبلاگ باشد. آنچه شما نباید انجام دهید پیوند بیش از یک بار به همان URL است. یک بک لینک به همان URL دقیقاً به اندازه سه یا بیشتر موثر است.
پیوندهای داخلی - به همین دلیل خاطرنشان کردم که یک نفر باید سایت PBN را بصورت جداگانه مدیریت کند. از این طریق ، این شخص پست های وبلاگ گذشته را می شناسد و از طریق مقالات جدید PBN می تواند به آنها پیوند دهد. در مورد شماره ، من می گویم که بیشتر مقالات PBN شما باید دارای بک لینک داخلی باشند. شاید چیزی مثل 70 - 80٪ باشد.
پیوندهای اقتدار - برای این موارد می خواهم با حدود 1-3 بک لینک انجام دهم.
باز هم ، اینها فقط دستورالعملهای کلی هستند. تعداد بک لینک به شدت به طول مقاله PBN و نیازهای آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر برای اثبات نكاتی كه در این مقاله وجود دارد ، باید به برخی از مقاله های ویکی پدیا پیوند دهید ، به دنبال آن بروید. اگر نیاز دارید که به پست های مرتبط با وبلاگ داخلی پیوند دهید ، به دنبال آن بروید. شما ایده را می گیرید.

هدف اصلی شما رسیدن به تعداد مشخصی از بک لینک برای هر نوع نیست بلکه ایجاد یک مقاله باکیفیت است و این چیزی است که بیشترین رتبه سایت سایت پول شما را افزایش می دهد . حالا بیایید در مورد نسبت متن لنگر صحبت کنیم.

مرحله شماره 3 احترام به متون لنگر
همانطور که اکثر شما احتمالاً می دانید ، در گذشته ، شما با ایجاد هزاران بک لینک با کلمه کلیدی هدف خود ، تقریباً می توانستید تقریباً هر چیزی را رتبه بندی کنید. امروزه ، با گوگل پرواز نمی کند. امروزه تمرکز بیشتر روی مارک های لنگر است. بنابراین ، اگر بخواهم دوباره شماره های کلی را به شما بدهم ، می خواهم با این موارد پیش بروم:

مسابقه دقیق - حدود 1 - 3٪.
مترادف و مجریان LSI - حدود 3 - 5٪.
لنگرهای مارک تجاری - حدود 50٪ یا بیشتر.
لنگرهای عمومی - حدود 20٪.
URL های برهنه - حدود 20٪
در تجربه من ، اکنون گوگل در صفحات خاصی را برای کلمات کلیدی خاص قرار داده است نه توسط مجریان کلمات کلیدی در صفحات گفته شده ، بلکه بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوای صفحه. بنابراین ، هنگام نوشتن مقاله PBN ، باید از روشهای تحقیق فعلی کلمه کلیدی و نحوه کار الگوریتم Hummingbird آگاه باشید ، یعنی به جای پر کردن همان کلمه کلیدی (های) بارها و بارها ، از مترادف استفاده کنید.

و اگر هنوز افراد از انواع مختلف لنگرها غافل هستند ، لطفاً به این راهنما مراجعه کنید و همه چیز واضح و روشن خواهد شد. باز هم ، این دستورالعملهای کلی هستند و شما باید قبل از ساختن پیوندهای PBN ، نسبت به لنگرهای لینک دهنده فعلی لینک سایت خود آگاه باشید.

مرحله شماره 4 احترام به زمان و هرزنامه
تاکنون ، ما اکثر مراحل مهم ایجاد لینک PBN را پوشش داده ایم ، با این حال ، چند مورد باقی مانده است که در این مرحله چهارم آخر به آنها خواهیم پرداخت. از یک سایت PBN به همان سایت پول چه تعداد پیوند باید بسازید؟ و چه بازه زمانی بین بک لینک به همان سایت پول باید باشد؟

جواب سوال اول نامشخص است. چرا؟ از آنجا که کاملاً طبیعی است که یک سایت چندین بار به یک سایت دیگر پیوند بخورد - البته ما از مقاله مختلف صحبت می کنیم. این اساساً رابطه خوبی نامیده می شود ، شما می دانید ، یکی از مواردی که رند فیککین از موز در مورد او صحبت می کرد ، گفت:

پیوند ایجاد نکنید. ایجاد روابط.

به هر حال ، آیا می توانید بیش از یک لینک به همان سایت پول از همان سایت PBN در مقالات مختلف بسازید؟ بله ، بله می توانید. آیا می توانید این کار را در دو مقاله متوالی انجام دهید؟ خوب ، بله ، می توانید. با این حال ، فقط اگر طبیعی به نظر برسد. فقط 10 میلیارد پیوند پی در پی از همان سایت PBN ایجاد نکنید زیرا اولین مورد باعث افزایش خوب شما شد.

نه تصادفی کنید و مطمئن شوید که بک گراند طبیعی به نظر می رسد و مجبور به وجود نمی شوند. و در مورد بازه زمانی ، واقعاً به سایت پول و سن آن بستگی دارد. هرچه این سایت جوانتر باشد ، پیوندهای کمتری را باید در یک بازه زمانی مشخص ایجاد کنید.

برای این دو مورد من نمی توانم محدوده ای از تعداد را ارائه دهم زیرا تفاوت آنها بسیار متفاوت از یک سایت به سایت دیگر است و این جایی است که تجربه سئو به شما کمک زیادی می کند. اما ، اگر آن را طبیعی نگه دارید و به هیچ الگویی نپرداختید ، باید خوب باشید. باز هم ، این جایی است که یک مدیر مجرد برای هر سایت PBN مفید واقع می شود زیرا آنها می توانند تمام پست های وبلاگ موجود در سایت را بدانند و چه تعداد از آنها به همان سایت پول پیوند دارند و چه زمانی ایده آل برای پیوند مجدد یا اصلاً ایده های خوب است.

10 فرمان ساختمان پیوند PBN
این اساساً تمام آنچه را که در 4 مرحله فوق گفتیم خلاصه خواهد شد. هنگام ساختن لینک های PBN ، حتماً این یادداشت ها را دنبال کنید و مشکلی برای رتبه بندی سایت های پول خود ندارید .

خلاصه
ببینید چقدر ساده است؟ چهار مرحله آسان برای دنبال کردن و با پیوندهای PBN خود در مسیر خواهید بود. در اصل ، من مطمئن هستم که شما قبلاً متوجه آن شده اید ، اما تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد وب سایت های واقعی است. با هر یک از سایت های PBN رفتار کنید زیرا می خواهید با سایت پولی رفتار کنید زیرا پس از همه ، اگر سایت را به درستی انجام دهید ، یک سایت PBN همچنین می تواند از طریق تبلیغات ، بازاریابی وابسته یا به سادگی با فروش لینک در سایت خود درآمد کسب درآمد کند.

بنابراین وقتی صحبت از PBN است ، کلمات را سریع و آسان فراموش کنید ، کیفیت پایین را از واژگان خود دور کنید و به همان اندازه وقت و پول در شبکه وبلاگ خصوصی خود سرمایه گذاری کنید. خواهید دید که این ارزش آن را دارد زیرا یک PBN با کیفیت بالا در هنگام کسب درآمد و رتبه بندی قدرت ، هیچ محدودیتی ندارد.

برچسب ها: نحوه ساخت لینک های pbn ، آموزش لینک دهنده pbn ، لینک های pbn ، شبکه وبلاگ های خصوصی ، لینک های شبکه وبلاگ خصوصی