پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 981
نویسنده : ان ام

جستجوی Google برای برخی از جستجوگران شکسته است که این کاربران نمی توانند نتایج جستجوی کامل را ببینند.

شکایات گسترده ای در انجمن های گوگل در مورد نتایج جستجو به طور کامل رندر زمانی که یک جستجو انجام شده است وجود دارد. به نظر می رسد این اتفاق برای برخی از جستجوگران در تلفن همراه است. گوگل تایید کرده است این شرکت در حال کار بر روی تعمیر. "," تایید گوگل. گوگل در توییتر ارسال شده در: 30pm همکاران ،


:: برچسب‌ها: سئو ,



«تند کشیدن برای بازدید» در Google Images وارد شده است
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 1056
نویسنده : ان ام

سایت های فعال AMP به عنوان پیش نمایش در نتایج جستجوی تصویر نمایش داده می شود.

گوگل راه اندازی شد "کش رفتن به بازدید," ویژگی های جستجوی تصاویر است که نمایش یک پیش نمایش از یک هدر وب سایت AMP را فعال کنید پس از یک کاربر یک نتیجه تصویر را انتخاب می کند. پس از آن کاربر می تواند در پیش نمایش برای بارگذاری صفحه وب متناظر تصویر ، کش شود. \ ", \" کش رفتن برای بازدید در عمل. منبع: گوگل. \ ", \"


:: برچسب‌ها: سئو ,



بازدید : 1053
نویسنده : ان ام

اگر نمره شما کم است ، می توانید بدون نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود چند کار انجام دهید.

شما همه کارها را درست انجام داده اید: محتوای خود را تازه نگه دارید ، نمایه بک لینک خود را مرور کنید و تعداد بازبینی آنلاین خود را افزایش دهید. با این حال ، شما هنوز هم شاهد کاهش مداوم در ترافیک ارگانیک هستید. اگر به نظر می رسد آشنا است ، وقت آن است که سرعت صفحه تلفن همراه خود را بررسی کنید.

یک سال پیش ، گوگل به روزرسانی سرعت خود را پایان داد.
این شرکت در بیانیه خود واضح بود که این بروزرسانی "فقط روی صفحاتی که کمترین تجربه را دارند" تأثیر می گذارد. "در دنیای اول همراه با موبایل ، این بدان معنی است که گوگل سایت شما را بر اساس تجربه تلفن همراه خود رتبه بندی می کند و باید سرعت کند را مرتفع کرد. اما چقدر آهسته خیلی کند است؟ ما نمی توانیم به طور قطعی پاسخ دهیم بدون اینکه برخی فرضیات را انجام دهیم ،
اما من چگونه می توانم تعیین کنیم که آیا نمرات سرعت صفحه تلفن همراه ممکن است باعث کاهش ترافیک مشتریان و نکاتی شود که می توانید برای مرور دقیق تر سایت خود به اشتراک بگذارید ، به اشتراک می گذارم.

با ابزار PageSpeed ​​Insights شروع کنید
بیش از یک ابزار برای تست سرعت وجود دارد ، اما به خاطر سادگی ، من در اینجا روی ابزار PageSpeed ​​Insights Google تمرکز خواهم کرد.
این ابزار سخت ترین درجه را ارزیابی می کند ، بنابراین اگر در PageSpeed ​​Insights نمره خوبی دارید ، با هر یک از ابزارهای دیگر آزمایش آنلاین به خوبی عمل خواهید کرد.

در زیر مثالی از مشتری که پس از بروزرسانی سرعت موبایل ژوئیه 2018 و نمره PageSpeed ​​Insights مربوط به آن ، افت ترافیکی قابل توجهی را تجربه کرده است.
از آنجا که سایت مشتری در تک رقم ها نمره می گرفت ، به جرات می توان گفت که این نمره طبق گوگل خیلی کم است. در انصاف ، لازم به ذکر است که به روزرسانی Medic - که ماه آینده به پایان رسید - نیز ممکن است به کاهش آن افزوده شود.



این فقط یک نمونه است،
اما پس از بررسی بیش از 100 وب سایت و نمرات PageSpeed ​​Insights در رابطه با ترافیک ، هیچ شماره جادویی وجود ندارد. ما دیده ایم که نمرات تک رقمی هنوز هم به خوبی انجام می شوند ، اگرچه این موارد استثنا هستند نه یک قاعده. اگر نمره شخصی شما در یک رقم واحد است (یا حتی زیر 40) ، این را به عنوان علامتی از کار خود برای گرفتن تصور کنید.
من همچنین توصیه می کنم به نمرات رقبای خود دقت کنید تا ببینید که آیا مقایسه شما به ویژه قابل توجه است.

نکاتی برای ارزیابی اینکه آیا سرعت صفحه شما یک عامل است
در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید با تعیین خود در مورد اینکه سرعت صفحه تلفن همراه تأثیر منفی بر ترافیک شما دارد ، استفاده کنید:
PageSpeed ​​Insights را حداقل در پنج وب سایت رقبای خود که بالاتر از رتبه شما قرار دارند اجرا کنید. نمرات آنها را ثبت کنید و مراقب بازیکنان جدیدی باشید که شاید قبلاً آنها را ندیده اید اما اکنون که با شما در حال رقابت هستند. من همچنین پیشنهاد می کنم تست ها را در ساعات مختلف روز انجام دهید ، زیرا ما به دلیل بارهای کمتر سرور ، شب ها شاهد امتیازات بالاتر هستیم
.
همان وب سایت های رقیب را از طریق برآوردگر ترافیک مانند SEMrush ، Ahrefs یا Spyfu اجرا کنید و یک عکس فوری از خطوط روند دو ساله سایت ها بگیرید.
معیارهای SEO سطح بالا و همچنین اقتدار دامنه ، تعداد کلمات صفحه و تعداد پیوندهایی که به صفحه نشان داده شده در SERP ها را وارد کنید ، وارد شوید.
نیازی به مسافرت نیست ، فقط به مهمترین معیارهای SEO توجه داشته باشید.
برای پیگیری معیارها و عکسهای صفحه ، یک صفحه Google ایجاد کرده ام که می توانید استفاده کنید.

یک نکته مهم: برای تعیین اینکه آیا نمره سرعت صفحه تلفن همراه شما عاملی در کاهش ترافیک است ، باید تمام صفحات دارای عملکرد بالا را به صورت جداگانه بررسی کنید.

پایین بیاورید
میوه تغییر
اگر تجزیه و تحلیل شما نشان می دهد که نمره سرعت صفحه تلفن همراه شما در مقایسه با رقبای شما پایین است ، در اینجا چند کار انجام می شود که بلافاصله بدون نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود ، می توانید بلافاصله انجام دهید:

فقط به لغزنده ها بگویید. این قاتلان بزرگ سرعت هستند.
شما می توانید با خاموش کردن آن و مجدداً نمره تلفن همراه خود ، چقدر به اسلایدر تصویر آسیب می رسانید. (ما به راحتی با خاموش کردن کشویی ها پیشرفت سرعت دو رقمی صفحه را مشاهده کرده ایم.) رفع: یک تصویر واحد را انتخاب کنید و برای جایگزینی کشویی ، یک تصویر متن ایجاد کنید. اگه میتونی،
در یک محیط مرحله بندی کار کنید تا بتوانید پیشرفت های سرعت را بدون تأثیرگذاری در سایت زنده خود آزمایش کنید.
از قالب های تصویری نسل بعدی استفاده کنید. گوگل استفاده از جدیدترین قالب های تصویری - JPEG 2000 ، JPEG XR و WebP را توصیه می کند زیرا در مقایسه با قالب های قدیمی از کیفیت و فشرده سازی بهتری برخوردار هستند و به آنها امکان سرعت بیشتری می یابد.
توجه داشته باشید که WebP در حال حاضر در Safari پشتیبانی نمی شود.
کدهای ردیابی استفاده نشده را حذف کنید. ما می دانیم که چگونه بازاریاب های دیجیتال فقط دوست دارند کد ردیابی را اضافه کنند اما بندرت آنها را حذف می کنند. کدهای ردیابی تمایل به جمع شدن دارند و در نهایت اضافه کردن تعداد زیادی سربار به صفحه بار اضافه می شوند.
اینها تنها چند مورد ساده است که می توانید برای کشف تأثیرات سرعت صفحه موبایل انجام دهید. اگر شاهد کاهش مداوم ترافیک هستید ، ارزش آن را دارد که نگاه دقیق تری داشته باشید.

نظرات بیان شده در این مقاله درباره نویسنده مهمان است و نه لزوما موتور جستجو زمین. نویسندگان کارمندان در اینجا ذکر شده اند.


:: برچسب‌ها: سئو ,



بازدید : 1051
نویسنده : ان ام

Google به SEOs هشدار می دهد که نسبت به پیوندهای برون مرزی توجه داشته باشند.

در اولین قسمت دو دقیقه‌ای Google از #AskGoogleWebmasters در کانال YouTube YouTube Webmasters ، تحلیلگر گرایشات Webmaster ، جان مولر خطاب به اینكه آیا ارتباط از نظر SEO مفید است یا نه ، صحبت كرد.

"آیا ارتباط با وب سایت های دیگر به SEO کمک می کند یا به آنها آسیب می رساند؟" ، مولر در این ویدئو گفت که پیوندها به کاربران کمک می کند تا درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند و بتوانند منابع شما را بررسی کنند
. وی سپس درباره طرح های پیوند ، پیوندها در تبلیغات و محتوای تولید شده توسط کاربر ، هشدار داد و توصیه کرد که در این موارد ، ویژگی rel = "nofollow" را اعمال کنند.

چرا باید مراقبت کنیم پیوندها یک مؤلفه مهم سئو هستند و شما باید کیفیت لینک های خروجی را نیز مشابه کیفیت لینک ورودی بشناسید.
آیا پیوندهای شما برای خوانندگان شما مفید است؟ آیا آنها به منابع معتبر اشاره می کنند؟ اینها باید اهداف شما باشند و دستیابی به آنها تجربه کاربران شما را بهبود می بخشد و به تلاشهای بهینه سازی شما آسیب نمی رساند. به طور خلاصه ، مراقب باشید که در کجا و چگونه پیوند دارید.

درباره ساخت لینک بیشتر بدانید. این اولین قسمت #AskGoogleWebmasters که به اصول اولیه چسبیده است ،
اما در مورد پیوندها چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد. در اینجا برخی از مطالب مرتبط برای تقویت دانش شما ارائه شده است.


:: برچسب‌ها: سئو ,



بازدید : 1037
نویسنده : ان ام

اکنون Google ارسال یادآوری می کند که بسته به noindex در پرونده robots.txt خود باید متوقف شوید.

به عنوان بخشی از Google کاملاً پشتیبانی از دستورالعمل noindex را در پرونده های robots.txt حذف می کند ، Google اکنون اعلان هایی را برای کسانی که چنین بخشنامه هایی ارسال می کنند ارسال می کند. امروز صبح ، بسیاری از افراد جامعه SEO شروع به دریافت اعلان هایی از کنسول جستجوی Google با خط موضوع "عبارات" noindex "از روبات ها کردند. متن دیگر از ..."
چه چیزی به نظر می رسد عکسهای زیادی از این در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، اما یکی از بیل هارتزر در توییتر وجود دارد:


1 سپتامبر 2019. این تاریخی است که شما دیگر نیازی به ذکر noindex در پرونده robots.txt خود ندارید.
این چیزی است که گوگل در اوایل ماه جاری اعلام کرد و اکنون برای ارسال پیام برای تغییر پیام ، پیام ارسال می کند.

چرا باید مراقبت کنیم اگر این اخطار را دریافت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که از آنچه در این بخشنامه noindex گفته اید به روشی متفاوت پشتیبانی می شود.
مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که از فایل noindex در پرونده robots.txt استفاده نمی کنید. اگر چنین هستید ، می خواهید تغییرات پیشنهادی فوق را قبل از 1 سپتامبر اعمال کنید. همچنین ، به این نکته توجه کنید که آیا از دستورات nofollow یا crawl-تأخیر استفاده می کنید و در این صورت ، به دنبال استفاده از روش پشتیبانی واقعی برای آن دسته از دستورالعمل ها باشید.
.

گزینه های مختلف چیست؟ Google گزینه های زیر را ذکر کرده است ، مواردی که احتمالاً به هر حال باید از آنها استفاده کرده اید:

(1) Noindex در ربات های متا: هر دو در هدرهای پاسخ HTTP و در HTML پشتیبانی می شوند ، دستورالعمل noindex موثرترین روش برای حذف URL ها از ایندکس در هنگام خزیدن مجاز است.
(2) کدهای وضعیت 404 و 410 HTTP: هر دو کد وضعیت به معنای وجود این صفحه نیستند ، که این URL ها را پس از خزیدن و پردازش از فهرست Google حذف می کنند.
(3) محافظت از گذرواژه: در صورت عدم استفاده از نشانه گذاری برای نشان دادن اشتراک و یا محتوای paywalled ، پنهان کردن صفحه در پشت ورود به طور کلی آن را از فهرست Google حذف می کند.
(4) Disalow in robots.txt: موتورهای جستجو فقط می توانند صفحات موردعلاقه خود را فهرست بندی کنند ، بنابراین مسدود کردن صفحه خزیدن صفحه اغلب به معنای این است که محتوای آن فهرست نمی شود. در حالی که موتور جستجو ممکن است URL را بر اساس پیوندها به صفحات دیگر ایندکس کند ، بدون این که خود محتوا را ببیند ، هدف ما این است که چنین صفحات را در آینده کمتر نمایان کنیم.
(5) کنسول جستجو ابزار حذف URL: این ابزار روشی سریع و آسان برای حذف URL به طور موقت از نتایج جستجوی Google است.


:: برچسب‌ها: سئو ,



بازدید : 1100
نویسنده : ان ام

در اینجا جایی است که دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوگر Google در حالی که آفلاین است ، بارگیری کنید
ما تحت پوشش قرار گرفتیم ، می توانید سند PDF را در این مکان های جایگزین بارگیری کنید.
باری شوارتز در تاریخ 30 ژوئیه 2019 در ساعت 9:46 صبح
در حال حاضر ، اگر سعی می کنید دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوگر Google را PDF بارگیری کنید ،
ممکن است خطایی در صفحه 404 به شما ارائه شود. این قبل از آن اتفاق افتاده است كه PDF از محل عادی روی سرورهای Google برداشته شود و یا بعد از آنكه گوگل از این مسئله آگاه شد ، یك روز پس از آن قرار گرفت.

اکنون می توانم PDF را بارگیری کنم. با وجود PDF در مکان فعلی ،
تعدادی مکان برای به دست آوردن جدیدترین نسخه PDF وجود دارد. جدیدترین نسخه در زمانی که ما این موضوع را می نویسیم از تاریخ 16 مه 2019 است.

می توانید فایل را در این URL جایگزین Google یا در دستگاه Wayback یا روی سرور من بارگیری کنید.

باید زود برگردد ما مشکوک هستیم که پرونده در مکان عادی Google بازگردانده می شود ،
که در اینجا تمام خواهد شد

تا آن زمان ، می توانید از لینک های مکانهای جایگزین بارگیری در بالا برای نسخه 16 مه 2019 استفاده کنید.


:: برچسب‌ها: سئو ,



سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 6 مرداد 1398
بازدید : 1227
نویسنده : ان ام

بهینه سازی سایت چیست؟ - سئوی سایت - سئوی سایت
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که عبارات معادلی زیرا SEO یا این که با صرفه سازی موتور کاوش دارااست که کلیه آن‌ها به یک معنا هستند و می توان آن را بصورت پایین تعریف نمود :

سئو وب سایت ( بهينه‌سازي موتور کاوش ) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي کاوش با روش‌هاي غير اخلاقي نيست . آنها براي کمک رسانی به بهبود رويت و رابطه اینترنت سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با انگیزه رسيدن به رتبه‌بندي بالا , ايجاد شده‌اند .

سئوی وب سایت را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک اینترنت سايت‌ها دانست . اين فرآيند به بيان مهمترين عامل ها دارای ارتباط کاغذ و افزايش اهميت آن در کاغذ نتايج کاوش , مي‌پردازد .

سئو سایت فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند علم زياد , دانش پيش زمينه‌اي و طاقت است . موتور‌هاي کاوش با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خویش غير قابل پيش‌بيني می‌باشند ; بنابراين وظيفه مهندسين بهینه سازی وب سایت پیدایش نگه داشتن داده ها خویش در اين زمينه است .

سئوی وب سایت یا این که سئو سایت یکی کار هایی است که به وسیله سئوکار انجام می شود .

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است . از اين رو مهندسين سئوی سایت مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي برنده سئو سایت بدانند .

سئوی سایت چه می‌باشد
اوايل استارت سئو سایت

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي کاوش کار خویش را آغاز کردند ; بعضي از محبوب‌ترين آنان Infoseek , Alta Vista و Yahoo بودند . در آن زمان مردمان موتورهاي کاوش را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند کاغذ زرد رنگ , بهینه سازی وب سایت اوليه مبتنی بر حروف الفبا انجام مي‌شد . در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند .

با رویش مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظواهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استعمال مي‌کردند . اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم واژه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک واژه کليدي يا يک عبارت در يک ورقه مصرف شده تقسيم بر تعداد کل کلمه ها برگه ) و برچسب‌هاي شبيه key - words براي فهم و شعور محتويات اینترنت سايت‌ها استعمال مي‌کردند . درپی اين رویش سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خویش را استارت کرد . با توسعه و گسترش رتبه‌بندي صفحه های بوسیله موتور‌هاي کاوش , مهندسين بهینه سازی سایت در ادامه پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در جايگاه بندي اين موتورها چه با به کار گیری از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند .

يک مقاله که بوسیله نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان اینترنت کلام کرد که براي قرار دریافت کردن در بالاي کاغذ نتايج کاوش از روش‌هاي غير اخلاقي سئو وب سایت استعمال مي‌کردند . اين مقاله توضيح مي‌دهد که چه گونه توسعه‌دهندگان اینترنت به راحتي يک سايت را به همراه لغت ها کليدي ويژه که غالبا در پشت گرافيک سايت مخفی شده‌است , بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي کاوش اين لغات کليدي را شمارش کرده و درجه بندي سايت را افزايش مي‌دهند .

همانگونه که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمه ها کليدي یگانه در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به روز جاری بوده است . با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار دریافت کردن در بالاي ليست نتايج کاوش تضمين شده بود . امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي طاقت فرسا است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي کاوش را دستکاري نمایند , اما اين بازي موش و گربه بين مهندسين بهینه سازی سایت و موتورهاي کاوش امروزه نيز موجود است و ادامه پيدا خواهد کرد .

 

هدف ها سئوی سایت چه می‌باشد ؟
هدف سئو وب سایت امداد به اینترنت سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش رابطه بين صفحه ها و لغات کليدي وارداتی به وسیله یوزرها است . نمايش دادن بيشترين صفحه ها مربوط به پرس‌و‌جوي جستجوي وارداتی داراي مزاياي زيادي نیز براي استفاده کننده و نیز براي موتور کاوش است که در آن استفاده کننده بيشترين نتايج دارای ربط کاوش شده را پيدا مي‌کند و موتور کاوش قابل اعتماد مي‌شود به دلیل آنکه الگوريتم آن بيشترين صفحه های دارای ربط را نشان مي‌دهد .

پس از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خویش را آغاز کرد , اين فرآيند نيازمند علم و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خویش شد . زمان , بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک کاغذ است .

بسته به اينکه چه‌گونه کلمه ها کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد به کارگیری قرار مي‌گيرند , بهینه سازی سایت هفته‌ها يا ماه‌ها ارتفاع مي‌کشد تا به نتيجه رسد . اگرچه ممکن است نتايج بهينه‌سازي کاوش با‌گاز ديده نشود ولي در دراز برهه زمانی مزاياي بهینه سازی وب سایت سبب افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است . براي اینترنت سايت‌ها خيلي دارای اهمیت است که در ورقه اولیه نتايج کاوش گوگل به ویژه جزء سه عدد نتيجه طبيعي اولیه که 58 . 4 درصد کليک‌ها را مشتمل بر مي‌شود , قرار گيرند .

اين جاي تعجب نيست که اینترنت سايت‌ها با تولیدها و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر رمز رسيدن به مرتبه يک نتايج کاوش رقابت نمایند . برای مثال کلمه و واژه کليدي رقابتي ( بيمه خودکار ( 1 . 5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خویش اختصاص مي‌دهد , اين بدين معني است که 3 مرتبه اولیه 58 . 4 درصد بازديدکنندگان و خویش سکو نخستین 36 . 4 درصد بازديدکنندگان را به خویش اختصاص مي‌دهد . اين موضوع براي خيلي از سايت‌ها دارای منفعت است که در بالاي نتايج کاوش قرار گيرند علی الخصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان طولانی تر مي‌شود .
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد کاوش کنندگان خيلي دوست دارا‌هستند روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک نمایند ; اين مطالعه مشخص و معلوم مي‌کند 72 . 3 درصد یوزرها گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک مي‌کنند و صرفا 27 . 3 درصد یوزرها روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند . اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير بهینه سازی وب سایت را می داند و حاضر میباشند براي آن زمان و هزينه صرف نمایند .

بطور کلی هدف ها سئو سایت را می توان بصورت ذیل خلاصه نمود :

در مشاهده سایت تاثیر بسزایی دارااست .
منجر ساخت مارک می شود .
منجر ارتقا ترافیک تارنما خواهد شد .
منجر شده تارنما در ورقه نتیجه ها موتور کاوش از مرتبه بهتری برخوردار شد .
سبب ارتقا فروش محصول ها خواهد شد .
شایسته ترین ابزار برای تبلیغات است .

سئو وب سایت داخل برگه چه چیزی است ؟ ( On Page SEO )

بهینه سازی وب سایت داخل کاغذ به در دست گرفتن مستقيم کدها و يا محتويات اینترنت سايت شما از جمله نوشته , تصوير , پيوند و . . . دارای ربط مي‌شود ; به صورت کلي هر چيزي که در سايت خویش بارگذاري مي‌کنيد مرتبط با SEO On Page مي‌شود . اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين در دست گرفتن را روي آن داريد . هر جور تغييري را که شما در محتويات سايت خویش ايجاد مي‌نماييد در نتايج کاوش تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي اصلی است که روش SEO On Page بدرستي قبلی از طریق SEO Off Page صورت پذیرد .

 

سئوی سایت خارج ورقه چه میباشد ؟ ( Off Page SEO )
بر مغایر روش SEO On Page که توسعه و گسترش اینترنت سايت با در دست گرفتن مستقيم بالايي انجام مي‌شد , روش بهينه سازی خارج کاغذ دربرگیرنده تمام ارتقاهايي است که در بیرون از اینترنت سايت شما انجام مي‌شود ; اين دربرگیرنده تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما یاری دهد . SEO Off Page در مرتبه اولیه در بدست آوردن پيوند دهندگان ( پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند ) متمرکز مي‌شود آنگاه با به کارگیری از روش‌هايي که در بیرون از اینترنت سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور کاوش مي‌پردازد .

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که به وسیله مهندسين بهینه سازی سایت در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان , سازمان مي‌شود .
سئو وب سایت کلاه - سفيد چه چیزی است ؟ ( White Hat )

در اصطلاحات فني اين حوزه , سئوی وب سایت کلاه – سفيد به تیم تکنيک‌ها , روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي کاوش تبعيت مي‌کنند , اشاره داراست . که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي کاوش و يا یوزرها به هيچ وجه نيست . اين همچنين به سئوی وب سایت اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند بازه زمانی داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي کاوش به کار گیری مي‌کند .
سئو وب سایت کلاه - سیاه چه چیزی است ؟ ( Black Hat )

به عبارتي ديگر اصطلاح سئوی وب سایت کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورها داراست که به مراد فريب , بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش با انگیزه بدست آوردن رتبه‌بندي بالا , بکار مي‌رود . اين اساسی است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و بوسیله هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر داراست .

انجام تاکتيک‌هاي سئو وب سایت کلاه – سياه ممکن است که سبب ساز افزايش پرورش ناگهاني در نتايج کاوش شود ولي مي‌تواند سبب به پرداخت جريمه و يا حذف بی نقص از فهرست پايگاه داده موتور کاوش شود .
مقاله ها در قضیه باصرفه سازی موتور کاوش

در ذیل به بعضا از مقاله ها در موضوع با صرفه سازی موتور کاوش اشاره شده‌است :
پژوهشی در راهکار های باصرفه سازی موتور کاوش برای گسترش سایت های بزرگ

درین پژوهش محقق معتقد است که وقتی که پیاده سازی وبسایت به پایان میرسد مشکلی که خیلی از موسسه ها با آن روبه روهستند این قضیه است که نمی دانند که چه‌طور وبسایت خویش را در وب نام گذاری کند که شایسته ترین روش برای معرفی وبسایت بهنیه سازی موتور کاوش است . در‌این تحقیق بر پایه ی 77 معیاری که از منابع متعدد و موتورهای کاوش بررسی کرده است استراتژهای با صرفه سازی برای گسترش وبسایت را بصورت ذیل معرفی مینماید :

بهبود ساختار وبسایت
راهکار کلمه ها دارای اهمیت
راهکار URL
با صرفه سازی کد
پردازش کردن نوشته
با صرفه سازی لینک و پیوند های محل ورود
راهکار اسم دامنه و هاست

چک تکنیک های باصرفه سازی موتور کاوش

این پژوهش راهکار باصرفه سازی شرکت ها گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و چک قرار داده است , راهکار های مرتبط با کمپانی مایکروسافت است . مهم ترین معیارها برای باصرفه سازی موتور کاوش از حیث محقق عبارتند از :

افزودن Allow یا این که DisAllow به نقشه تارنما
افزودن URL به نقشه وب سایت
افزودن نقشه وبسایت به robots . txt
به کار گیری از ابزارهای بررسی جهت crawl

با صرفه سازی موتور کاوش جهت ارتقا بهبود رویت تارنما
در‌این تحقیق محققین عواملی که در ارتقاء مرتبه وبسایت تاثیر دارا‌هستند را به 3 سه بخش قسمت بندی می نمایند :

موسسات دارای موتور کاوش : جستجوکنندگان در صفحه های موتورهای کاوش یک پرس و جو را اجرا می نمایند بعد فیض آن در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش نمایش داده می شود .
اینترنت مسترها و موسسات با صرفه سازی موتور کاوش : کمپانی هایی که با به کارگیری از تعدادی ابزار و مهارت ها همت می نمایند درجه سایت ها را در ورقه نتیجه ها موتور کاوش ارتقاء دهند
کاوش کنندگان در موتورهای کاوش : کسانی می‌باشند که در موتورهای کاوش بدنبال یافتن داده ها مورد نظرشان میباشند .

محققین معتقد میباشند اشخاصی که عمل باصرفه سازی را انجام می دهند باید از نهایی تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای کاوش آگاه باشند و عواملی که منجر می شود ترافیک وب سایت ارتقا پیدا کند را بخوبی بشناسند و همینطور از کلماتی که یوزرها آخری بدنبال آن می گردند هم دور اندیشی داشته باشند و بعبارتی دیگر بایستی داده ها خویش را در سه نوع بندی بالا مدام پیدایش نگه دارا هستند .
با صرفه سازی موتور کاوش : مفاهیم ارزیابی فنی

در‌این تحقیق مبتنی بر تعدادی مقاله‌ها , مطالعات و موعظه ها بعضا از مفاهیم با صرفه سازی موتور کاوش آورده شده‌است . محقیق معتقد می باشند باصرفه سازی موتور کاوش فرآیندی است که هیچ گاه ختم نمیشود و تکنیک های متعددی برای خوبتر کردن جايگاه وب سایت موجود است البته پیاده سازی تمامی آنان خلل است . :

تکنیک هایی که درین تحقیق برای با صرفه سازی تیتر شده‌است عبارتند از :

ارتقاء لینک و پیوند های فرنگی
تغییر‌و تحول نام فولدر ها
لینک و پیوند یک طرفه
عبارات مهم
به کار گیری از Meta Tag
به کارگیری درست از تیتر
به کار گیری از robots . txt
با صرفه سازی محتوا

منابع : آموزش سئو

آموزش سئو عالی


:: برچسب‌ها: سئو ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد