گوگل در سال گذشته 3،200 تغییر برای جستجو انجام داده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2624
نویسنده : ان ام

بیکار نشو. همچنان که Google به ایجاد تغییرات ادامه می دهد ، باید همچنان در بهبود وب سایت خود سرمایه گذاری کنید.

گوگل سال گذشته بیش از 3،200 تغییر در سیستم جستجوی خود انجام داد. این اطلاعات روز دوشنبه در یک پست وبلاگ گوگل در مورد حفظ نتایج جستجوی خود مرتبط و مفید منتشر شد.

3200 تغییر! بله ، گوگل مدتی گفته است كه به طور متوسط ​​چندین مورد را برای جستجو در روز ایجاد می كند و 3،200 تغییر در سال هر روز تقریباً چندین مورد خواهد بود. گوگل نوشت ،
"الگوریتم های جستجوی ما معادلات ریاضی پیچیده ای هستند که به صدها متغیر تکیه می کنند و تنها در سال گذشته ، ما بیش از 3200 تغییر در سیستم های جستجوی خود ایجاد کرده ایم."

2010 Google دارای 350-400 تغییر بود. در سال 2010 ، ما پوشش دادیم که Google حدود یک تغییر در روز داشته است. مت کاتس ، مبارز سابق هرزنامه جستجوی گوگل ، گفت که Google حدود 350-
400 تغییر در سال 2009. گوگل در طی این سالها تغییرات را تسریع کرده است.

چه نوع از تغییرات؟ این تغییرات چیست؟ آیا آنها در رتبه بندی تغییرات قرار دارند؟ آیا آنها رابط کاربری هستند؟ احتمالاً ترکیبی از هر دو است. اما گوگل گفت ، "برخی از اینها ویژگی های جدیدی را راه‌اندازی شدند ،
در حالی که بسیاری دیگر به روزرسانی منظم داشتند و به این معنی بودند که نتایج ما را به عنوان محتوای موجود در تغییرات وب مرتبط نگه دارند.

گوگل اضافه کرد: "و برخی از اینها نیز براساس مباحثی که ما شناسایی کردیم ، یا از طریق گزارش های عمومی یا ارزیابی کیفیت مداوم کیفیت خود ما هستند ،"

تغییرات می تواند زمان ببرد. گوگل گفت برخی تغییرات ممکن است زمان ببرد.
تغییرات در صفحه دانش و پیش بینی های پیشنهادی خودکار می تواند به سرعت اتفاق بیفتد. اما قطعه های برجسته و تغییرات دیگر در مورد نتایج هسته اصلی می تواند به زمان نیاز داشته باشد. گوگل گفت ، "برخلاف ویژگی های جستجو در جایی که ما قادر به سرعت اصلاح موضوعاتی هستیم که خط مشی های ما را نقض می کنند ، گاهی اوقات شناسایی دلیل اصلی رتبه بندی موضوعات می تواند زمان ببرد ،
و ممکن است پیشرفت ها فوراً اتفاق نیفتد. "

چرا باید مراقبت کنیم اگر هر چیزی در سئو صحیح باشد ، این است که همیشه می توانیم انتظار تغییر را داشته باشیم. گوگل در طی سالها رتبه خود را تغییر داده و همچنان به روزرسانی های الگوریتمی را برای بهبود و بهبود منتشر می کند. SEO نمی تواند فقط بیکار بماند و انتظار داشته باشد که رتبه های امروز فردا یکسان باشد.
همچنان که Google به تغییرات خود ادامه می دهد ، وب سایت ها برای دستیابی و حفظ رتبه بندی در Google باید به پیشرفت خود ادامه دهند.

Postscript: گوگل به ما اطلاع داد این رقم چند ماهه است و در چند ماه گذشته گوگل صفحه How Search Works را با شماره های 2017 به روز کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: