Google ممکن است قطعه نتایج جستجوی اشتراکی را آزمایش کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2715
نویسنده : ان ام

Google دوباره در این مرحله قرار دارد و ویژگی جدیدی را در نتایج جستجوی اصلی آزمایش می کند.

چندین نفر در توییتر از یک ویژگی در نتایج جستجوی Google تصاویر را به اشتراک می گذارند که به شما امکان می دهد نتایج جستجو را به اشتراک بگذارید. این سه آیکون وجود دارد ، یکی برای به اشتراک گذاشتن ، یکی برای باز کردن صفحه کش و دیگری برای باز کردن نتیجه در یک پنجره جدید.

چه شکلی است؟ در اینجا چند عکس از صفحه نمایش که در توییتر پیدا کرده ایم:

    با این نمادهای جدید در SERP ها چیست؟ امکان اشتراک گذاری ، باز کردن حافظه پنهان و باز کردن در یک برگه جدید! آیا این جدید است؟ Googlegooglechromesearchliaison #SEO pic.twitter.com/xKnx0szR5m
    - Tom Pool (cptntommy) 15 ژوئیه 2019

    در واقع همکار من آنها را به تصویر کشید. فکر می کردند در ابتدا از یک افزونه بودند. سه نقطه کوچک در سمت راست قطعه ، هنگامی که ماوس را می کنید این سه آیکون را دریافت می کنید. pic.twitter.com/pBp2wtwf1K
    - Will O'Hara (willohara) ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹

چگونه کار می کند در صورتی که در این تست بتا هستید با کلیک کردن روی سه نقطه در سمت راست بالای نتایج جستجو می توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. Google دائماً رابط کاربری جدید را آزمایش می کند ، بنابراین اگر خوش شانس باشید ، ممکن است در این آزمایش جستجوی Google قرار بگیرید.

چرا اهمیت می دهیم Google سالها سعی کرده است نتایج جستجو را از طریق Google+ و سایر روش ها به اشتراک بگذارد. در اینجا Google دوباره امتحان می کند. آیا این رابط کاربری راه اندازی می شود؟ گفتن آن سخت است. آیا می تواند منجر به جستجوگرانی شود که با نتایج جستجو ارتباط متفاوتی دارند؟ احتمالاً هرگونه تغییر در رابط نتایج جستجوی Google می تواند تأثیر خود را بر ترافیک جستجوی Google به وب سایت شما بگذارد. اگرچه این فقط یک آزمایش و حتی به نظر می رسد ، به نظر نمی رسد یک رابط کاربری باشد که تأثیر آن بر ترافیک باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: