Google News طرح کارت را در نتایج جستجوی دسک تاپ نشان می دهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1568
نویسنده : ان ام

ناشران Google News ممکن است به زودی شاهد تغییراتی در ترافیک ارجاع آنها از Google News با این تغییر طراحی باشند.
باری شوارتز در 11 ژوئیه 2019 در 3:53 بعد از ظهر

    بیشتر

Google در حالی که روی میز کار است ، اکنون در حال طراحی جدید برای نتایج جستجوی Google News است. طراحی جدید ، خوشه های اخبار داستان را از بین می برد و یک داستان برجسته را با نتیجه کارت مانند به ارمغان می آورد.

چه چیزی به نظر می رسد در اینجا یک صفحه نمایش از قبل و بعد نمایش داده شده است. در سمت چپ می توانید طرح جدید کارت مانند را مشاهده کنید ، در حالی که در سمت راست می توانید نتایج خوشهای قدیمی را برای نتایج جستجوی Google News مشاهده کنید.

چرخیدن این رابط کاربری جدید اکنون در حال پخش است. من این را دیشب دیدم و در مورد آن در توییتر قرار دادم. اما تعداد بیشتری جستجوگر اکنون شاهد این طراحی جدید هستند. گوگل بعد از ظهر پنجشنبه با موتور جستجوگر زمین تأیید کرد که درحال اتمام است.

چرا اهمیت می دهیم همانطور که مشاهده می کنید ، طراحی جدید یک خبر واحد را نشان می دهد و منابع جایگزین سایر ناشران خبر را نشان نمی دهد. این ممکن است باعث شود برخی ناشران Google News متوجه کاهش در ترافیک Google News شوند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است شاهد افزایش بزرگی در ترافیک Google News باشند. ویژگی ها و تنها داستان نمایش داده شده در کارت ، کلیه کلیک ها را دریافت می کند ، در حالی که قبل از آن ، گوگل داستان های بیشماری را نشان می داد که در توزیع کلیک از خوشه خبر مشترک بودند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: