ویدیو: لیلی ری پس از به روزرسانی اصلی Google در حال بازیابی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2812
نویسنده : ان ام

در اینجا نکاتی از لیلی ری در مورد چگونگی تعمیر سایتی که توسط یک به روزرسانی الگوریتم هسته گوگل مورد تأیید قرار گرفته است آورده شده است.
باری شوارتز در تاریخ 11 ژوئیه 2019 در ساعت 11:14 صبح

    بیشتر

من با لیلی ری از Path Interactive در دفتر NYC خود درباره موضوع به روزرسانی های الگوریتم هسته گوگل صحبت کردم. من از لیلی ، نویسنده موتور جستجوگر زمین و بلندگو SMX پرسیدم ، تیم وی چگونه وظیفه کمک به مشتریان جدید خود را که توسط یک به روزرسانی اصلی تحت تأثیر منفی قرار گرفته بودند ، بهبود می بخشد. همانطور که می دانید ، گوگل گفت هیچ راه حلی برای به روزرسانی های الگوریتم هسته وجود ندارد اما همانطور که می دانید ، شما نمی توانید به مشتریان خود بگویید - متأسفیم ، ما نمی توانیم آن را برطرف کنیم.

در این مصاحبه ویدیویی ما در مورد چگونگی نیاز سایتها به ایجاد اعتماد از طریق کارمندان و نویسندگان خود بحث کردیم. ما همچنین در مورد متقاعد کردن مشتریان خود مبنی بر اینکه کارکنان داخلی آنها باید نقش فعالتری در محتوای وب سایت داشته باشند ، در مورد چالش هایی که وی با آن روبرو بوده است ، بحث کرده ایم. این مکالمه به مشکلاتی رسید که گوگل کم و بیش در مورد این به روزرسانی های الگوریتم شفاف است.

من این سری vlog را اخیراً شروع کردم و اگر می خواهید برای مصاحبه ثبت نام کنید می توانید این فرم را در میزگرد موتور جستجو پر کنید. همچنین می توانید با کلیک در اینجا در کانال YouTube من مشترک شوید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: