MozCon 2018: ساخت پرونده برای کنفرانس (و همه تنقلات!)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1545
نویسنده : ان ام

MozCon 2018: ساخت پرونده برای کنفرانس (و همه تنقلات!)
رویدادهای جستجوگرها | Moz News
شما آن کنفرانس را در افق دیدنی دارید. شما می خواهید بروید - شما سالهای گذشته را به طرز ناامیدی در زیر هشتگ های توییتر گذراندید ، به خاطر سپردن نقل قول های جذاب ، بزرگنمایی عکس های دندانه دار یک عرشه ، و با خشمگینانه بارگیری همه چیز و هر آنچه را که می توانید از Slideshare پاک کنید ، بارگیری می کنید.

اما مشکلی پیش می آید: کنفرانس هزینه دارد ، و رئیس شما حتی Keurig را در آشپزخانه عمومی تأیید نمی کند ، و بلیط ارزانتری برای یک آموزش سه روزه با هزینه سفر و اقامت خود کامل می کند.

یک بازاریاب دیجیتالی که گرسنه است چه کاری باید انجام دهد؟

چگونه رئیس خود را متقاعد می کنید که شما را به کنفرانس رویاهای خود بفرستد؟
اول از همه ، شما شواهدی برای جمع آوری پرونده خود جمع می کنید.

دلایل بسیار خوبی وجود دارد که نشان می دهد حضور در کنفرانس برای حرفه شما (و خط مشی پایین) مناسب است. در بازاریابی دیجیتال ، ما در فضای فنی در حال تغییر و تحولات وجود داریم که به سرعت با سرعت بیشتری به آینده سوءاستفاده می شویم و غالباً جزئیات این منظره را در طول مسیر از دست می دهیم.

یک کنفرانس سئو خوب شما را هم در حاشیه صندلی خود و هم در حاشیه موارد جدید و قابل توجه در صنعت ما حفظ می کند و برخی از مهمترین و تأثیرگذارترین کار شما را برجسته می کند.

یک کنفرانس سئو خوب یک سوئیچ را برای شما به وجود می آورد ، آن لحظه لامپ را قادر می سازد و شما را به عنوان یک بازاریاب و یک متفکر منتقد به شما قدرت می دهد.

اگر این یک تصویر به اندازه کافی زیبا برای ترغیب افرادی که کارت اعتباری را ترغیب نمی کنند ، وجود دارد ، اما برخی از آمار و منابع عالی نیز در دسترس است:

آمار HubSpot ارزش ملاقات حضوری و شبکه ای را نشان می دهد
عمیق ترین رند در دلایل حضور و شركت در كنفرانس های بازاریابی
ROI سرمایه گذاری در آموزش کارمندان
به طور خاص ، ما در مورد MozCon صحبت می کنیم
بله ، آن MozCon!

بیایید فقط یک لحظه برای پرداختن به فیل موجود در اتاق کمی لحظه بکشیم: همه شما می دانید که چرا این پست را نوشتیم. ما می خواهیم چهره لبخند شما را در ماه ژوئیه در MozCon در مخاطب ببینیم (اگر از تعجب 9 تا 11th بود). چند مزیت خاص که قابل ذکر است:

بلندگوها و محتوا: بلندگوهای ما هر سال بازی A خود را به ارمغان می آورند. ما با آنها کار می کنیم تا بهترین مطالب و آخرین روندها را به صحنه برسانیم تا به شما در تنظیم یک سال موفقیت کمک کند.
ویدیوهایی برای به اشتراک گذاشتن با تیم شما: حدود یک ماه یا حدوداً بعد از کنفرانس ، ما برای شما به فیلم های ویرایش شده حرفه ای از هر نمایش در کنفرانس پیوند می دهیم. همکاران شما نمی توانند صبح ها با شیرینی های Top Pot یا قهوه Starbucks در آن شرکت کنند ، اما آنها فرصتی برای یادگیری همه کارهایی که انجام داده اید به صورت رایگان دریافت می کنند.
غذای عالی در محل: ما می دانیم که غذای کنفرانس به طور معمول قابل ذکر نیست ، اما در MozCon می توانید از میان فروشندگان محلی سیاتل انتظار تنقلاتی را داشته باشید - در گذشته این شامل کیک های Trophy ، پاپ کورن KuKuRuZa ، Starbucks ' Seattle Reserve Reserve و ما ذکر کردیم. بیکن در صبحانه؟ بیایید بیکن را فراموش نکنیم.
Swag: انتظار دارید با یک راجر موزبوت ، یک تی شرت فوق العاده نرم از لباس پوشاک آمریکایی به خانه بروید ، و ارزش آن را حفظ کنید. ما در صورتی که به اندازه کافی نرسیدید ، به ما راجر لگوس ، نوت بوک های Moleskine ، شارژر تلفن و حتی ماشین های فروش با ماشین های اضافی دست داده ایم.
شبکه سازی: شما با یادداشت برداری ، یادگیری بینش های جدید و هضم تمام این دانش ها سخت تلاش می کنید - به همین دلیل فکر می کنیم شما شام ها شام کمی سرگرم کننده برای چت با شرکت کنندگان دیگر هستید. هر شب بعد از کنفرانس ، ما یک رویداد شبکه ای متفاوت ارائه می دهیم که به ارزش شما از روز آموزش شما می افزاید.
یک شبکه حمایتی بعد از این واقعیت: گروه فیس بوک MozCon ما بسیار فعال است و رشد زندگی خود را افزایش می دهد - بازاریابان از یکدیگر سئو سئوال می کنند ، مشاغل ارسال می کنند ، به دنبال و ارائه مشاوره و همدلی و موارد دیگر هستند. مدت زمان طولانی پس از پایان کنفرانس ، مکان بسیار خوبی برای یافتن پشتیبانی و همکاری دوستانه TAGFEE است.
تخفیف برای مشترکین و گروه ها: مشترکان Moz Pro مبلغی معادل 500 دلار از هزینه بلیط خود را دریافت می کنند (حتی اگر در 30 روز آزمایشی رایگان باشید !) و برای گروه ها نیز تخفیف هایی وجود دارد ، بنابراین حتما از پس انداز جایی استفاده کنید. تو می توانی!
هزینه بلیط: در MozCon هدف ما شکستن یکنواخت است ، این بدان معنی است که ما تمام قیمت بلیط شما را به شما سرمایه گذاری می کنیم. جزئیات کامل زیر را بررسی کنید:


آیا می توانید بگویید که در مورد میان وعده ها جدی هستیم؟

شما می توانید فیلم ها را از سالهای گذشته بررسی کنید تا طعم و مزه کالیبر بلندگوهای ما را بدست آورید. ما همچنین در ماه آوریل یک فراخوان برای سخنرانان انجمن خواهیم خواند ، بنابراین اگر شما به فکر ورود به سیستم صحبت کردن هستید ، می تواند یک فرصت شگفت انگیز باشد - برای فرصت خود برای ارسال زمینه ، به وبلاگ توجه کنید. .

اگر تاکنون به طور جدی برای شرکت در یک کنفرانس سئو مانند MozCon توجه کرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است. صدها دلار واقعی با گرفتن قیمت مشترک یا قیمت گذاری گروه صرفه جویی می کنید در حالی که می توانید (به تمام Keurig هایی که می توانید برای آن آشپزخانه جمعی بدست آورید فکر کنید!) ، و به یک تجربه فراموش نشدنی که فراتر از شما زندگی و رشد می کند ، محدود خواهید شد. فقط سه روز که در سیاتل می گذرانید.

بلیط خود را برای MozCon بگیرید!



درباره Danielle_Launders -

من مدیر رویدادهای انجمن Moz هستم! من روی تجربیات آنلاین و آفلاین از طریق کانال های اجتماعی ، MozCon ، MozTalk و موارد دیگر به تجربیات آنلاین و آفلاین متمرکز شده ام. در اوقات فراغت من با فرانسوی بلوز ، سر وینستون اسنورتالوت ، یا سیاتل در حال کاوش هستم.







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: