برگشت به مبانی: آیا پیوندهای برون مرزی برای SEO اهمیت دارند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2385
نویسنده : ان ام

Google به SEOs هشدار می دهد که نسبت به پیوندهای برون مرزی توجه داشته باشند.

در اولین قسمت دو دقیقه‌ای Google از #AskGoogleWebmasters در کانال YouTube YouTube Webmasters ، تحلیلگر گرایشات Webmaster ، جان مولر خطاب به اینكه آیا ارتباط از نظر SEO مفید است یا نه ، صحبت كرد.

"آیا ارتباط با وب سایت های دیگر به SEO کمک می کند یا به آنها آسیب می رساند؟" ، مولر در این ویدئو گفت که پیوندها به کاربران کمک می کند تا درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند و بتوانند منابع شما را بررسی کنند
. وی سپس درباره طرح های پیوند ، پیوندها در تبلیغات و محتوای تولید شده توسط کاربر ، هشدار داد و توصیه کرد که در این موارد ، ویژگی rel = "nofollow" را اعمال کنند.

چرا باید مراقبت کنیم پیوندها یک مؤلفه مهم سئو هستند و شما باید کیفیت لینک های خروجی را نیز مشابه کیفیت لینک ورودی بشناسید.
آیا پیوندهای شما برای خوانندگان شما مفید است؟ آیا آنها به منابع معتبر اشاره می کنند؟ اینها باید اهداف شما باشند و دستیابی به آنها تجربه کاربران شما را بهبود می بخشد و به تلاشهای بهینه سازی شما آسیب نمی رساند. به طور خلاصه ، مراقب باشید که در کجا و چگونه پیوند دارید.

درباره ساخت لینک بیشتر بدانید. این اولین قسمت #AskGoogleWebmasters که به اصول اولیه چسبیده است ،
اما در مورد پیوندها چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد. در اینجا برخی از مطالب مرتبط برای تقویت دانش شما ارائه شده است.




:: برچسب‌ها: سئو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: