نمرات سرعت پایین صفحه تلفن همراه ممکن است باعث از بین رفتن ترافیک شما شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1053
نویسنده : ان ام

اگر نمره شما کم است ، می توانید بدون نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود چند کار انجام دهید.

شما همه کارها را درست انجام داده اید: محتوای خود را تازه نگه دارید ، نمایه بک لینک خود را مرور کنید و تعداد بازبینی آنلاین خود را افزایش دهید. با این حال ، شما هنوز هم شاهد کاهش مداوم در ترافیک ارگانیک هستید. اگر به نظر می رسد آشنا است ، وقت آن است که سرعت صفحه تلفن همراه خود را بررسی کنید.

یک سال پیش ، گوگل به روزرسانی سرعت خود را پایان داد.
این شرکت در بیانیه خود واضح بود که این بروزرسانی "فقط روی صفحاتی که کمترین تجربه را دارند" تأثیر می گذارد. "در دنیای اول همراه با موبایل ، این بدان معنی است که گوگل سایت شما را بر اساس تجربه تلفن همراه خود رتبه بندی می کند و باید سرعت کند را مرتفع کرد. اما چقدر آهسته خیلی کند است؟ ما نمی توانیم به طور قطعی پاسخ دهیم بدون اینکه برخی فرضیات را انجام دهیم ،
اما من چگونه می توانم تعیین کنیم که آیا نمرات سرعت صفحه تلفن همراه ممکن است باعث کاهش ترافیک مشتریان و نکاتی شود که می توانید برای مرور دقیق تر سایت خود به اشتراک بگذارید ، به اشتراک می گذارم.

با ابزار PageSpeed ​​Insights شروع کنید
بیش از یک ابزار برای تست سرعت وجود دارد ، اما به خاطر سادگی ، من در اینجا روی ابزار PageSpeed ​​Insights Google تمرکز خواهم کرد.
این ابزار سخت ترین درجه را ارزیابی می کند ، بنابراین اگر در PageSpeed ​​Insights نمره خوبی دارید ، با هر یک از ابزارهای دیگر آزمایش آنلاین به خوبی عمل خواهید کرد.

در زیر مثالی از مشتری که پس از بروزرسانی سرعت موبایل ژوئیه 2018 و نمره PageSpeed ​​Insights مربوط به آن ، افت ترافیکی قابل توجهی را تجربه کرده است.
از آنجا که سایت مشتری در تک رقم ها نمره می گرفت ، به جرات می توان گفت که این نمره طبق گوگل خیلی کم است. در انصاف ، لازم به ذکر است که به روزرسانی Medic - که ماه آینده به پایان رسید - نیز ممکن است به کاهش آن افزوده شود.



این فقط یک نمونه است،
اما پس از بررسی بیش از 100 وب سایت و نمرات PageSpeed ​​Insights در رابطه با ترافیک ، هیچ شماره جادویی وجود ندارد. ما دیده ایم که نمرات تک رقمی هنوز هم به خوبی انجام می شوند ، اگرچه این موارد استثنا هستند نه یک قاعده. اگر نمره شخصی شما در یک رقم واحد است (یا حتی زیر 40) ، این را به عنوان علامتی از کار خود برای گرفتن تصور کنید.
من همچنین توصیه می کنم به نمرات رقبای خود دقت کنید تا ببینید که آیا مقایسه شما به ویژه قابل توجه است.

نکاتی برای ارزیابی اینکه آیا سرعت صفحه شما یک عامل است
در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید با تعیین خود در مورد اینکه سرعت صفحه تلفن همراه تأثیر منفی بر ترافیک شما دارد ، استفاده کنید:
PageSpeed ​​Insights را حداقل در پنج وب سایت رقبای خود که بالاتر از رتبه شما قرار دارند اجرا کنید. نمرات آنها را ثبت کنید و مراقب بازیکنان جدیدی باشید که شاید قبلاً آنها را ندیده اید اما اکنون که با شما در حال رقابت هستند. من همچنین پیشنهاد می کنم تست ها را در ساعات مختلف روز انجام دهید ، زیرا ما به دلیل بارهای کمتر سرور ، شب ها شاهد امتیازات بالاتر هستیم
.
همان وب سایت های رقیب را از طریق برآوردگر ترافیک مانند SEMrush ، Ahrefs یا Spyfu اجرا کنید و یک عکس فوری از خطوط روند دو ساله سایت ها بگیرید.
معیارهای SEO سطح بالا و همچنین اقتدار دامنه ، تعداد کلمات صفحه و تعداد پیوندهایی که به صفحه نشان داده شده در SERP ها را وارد کنید ، وارد شوید.
نیازی به مسافرت نیست ، فقط به مهمترین معیارهای SEO توجه داشته باشید.
برای پیگیری معیارها و عکسهای صفحه ، یک صفحه Google ایجاد کرده ام که می توانید استفاده کنید.

یک نکته مهم: برای تعیین اینکه آیا نمره سرعت صفحه تلفن همراه شما عاملی در کاهش ترافیک است ، باید تمام صفحات دارای عملکرد بالا را به صورت جداگانه بررسی کنید.

پایین بیاورید
میوه تغییر
اگر تجزیه و تحلیل شما نشان می دهد که نمره سرعت صفحه تلفن همراه شما در مقایسه با رقبای شما پایین است ، در اینجا چند کار انجام می شود که بلافاصله بدون نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود ، می توانید بلافاصله انجام دهید:

فقط به لغزنده ها بگویید. این قاتلان بزرگ سرعت هستند.
شما می توانید با خاموش کردن آن و مجدداً نمره تلفن همراه خود ، چقدر به اسلایدر تصویر آسیب می رسانید. (ما به راحتی با خاموش کردن کشویی ها پیشرفت سرعت دو رقمی صفحه را مشاهده کرده ایم.) رفع: یک تصویر واحد را انتخاب کنید و برای جایگزینی کشویی ، یک تصویر متن ایجاد کنید. اگه میتونی،
در یک محیط مرحله بندی کار کنید تا بتوانید پیشرفت های سرعت را بدون تأثیرگذاری در سایت زنده خود آزمایش کنید.
از قالب های تصویری نسل بعدی استفاده کنید. گوگل استفاده از جدیدترین قالب های تصویری - JPEG 2000 ، JPEG XR و WebP را توصیه می کند زیرا در مقایسه با قالب های قدیمی از کیفیت و فشرده سازی بهتری برخوردار هستند و به آنها امکان سرعت بیشتری می یابد.
توجه داشته باشید که WebP در حال حاضر در Safari پشتیبانی نمی شود.
کدهای ردیابی استفاده نشده را حذف کنید. ما می دانیم که چگونه بازاریاب های دیجیتال فقط دوست دارند کد ردیابی را اضافه کنند اما بندرت آنها را حذف می کنند. کدهای ردیابی تمایل به جمع شدن دارند و در نهایت اضافه کردن تعداد زیادی سربار به صفحه بار اضافه می شوند.
اینها تنها چند مورد ساده است که می توانید برای کشف تأثیرات سرعت صفحه موبایل انجام دهید. اگر شاهد کاهش مداوم ترافیک هستید ، ارزش آن را دارد که نگاه دقیق تری داشته باشید.

نظرات بیان شده در این مقاله درباره نویسنده مهمان است و نه لزوما موتور جستجو زمین. نویسندگان کارمندان در اینجا ذکر شده اند.




:: برچسب‌ها: سئو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: