چه با به روز رسانی های رتبه بندی جستجوی گوگل تایید نشده در ماه جولای ؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2641
نویسنده : ان ام

گوگل به روز رسانی ماوریک هنوز در مورد در صنعت جستجوگرها صحبت می شود ، اما گوگل هنوز به طور رسمی بر روی آن نظر.

بین جولای 11 و 18 جولای جستجو صنعت تا حدودی نوسانات قابل توجهی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی. این بود و توسط هر دو مختلف toolsets که پیگیری رتبه بندی گوگل تغییرات و همچنین SEO جامعه است که اسناد تغییرات آنها اتفاق می افتد با مشتریان خود را.

ما خواسته گوگل چندین بار برای یک بیانیه اما در زمان نوشتن این داستان گوگل پاسخ داده است. بهترین ما زمانی است که من خواسته John Mueller گوگل در این مورد در روز گذشته مدیر سایت hangout ویدیویی و او در واقع گفت که او نمی داند.

نوسانات در گوگل رتبه بندی. به عنوان بسیاری از شما می دانید, من پیگیری رتبه بندی گوگل تغییرات بسیار نزدیک از یک جامعه چشم انداز. در وبلاگ شخصی من مستند تغییرات در اطراف جولای 11, جولای 16 و خیلی بیشتر تغییرات قابل توجهی در جولای 18. وجود دارد سنبله در "پچ پچ" به عنوان من می خواهم به آن تماس بگیرید از درون SEO جامعه در رسانه های اجتماعی و در بحث و تبادل نظر.

ابزار اثبات. این ابزار ردیابی از SEMRush, Moz, Algoroo, RankRanger و دیگران نیز نشان می دهد الگوهای مشابه که اثبات آنچه در صنعت جستجوگرها است که با توجه به مشتری خود را در ترافیک و رتبه بندی. در اینجا نمودار در هیچ منظور خاص از کسانی toolsets نشان می دهد که نوسانات در گوگل جستجو رتبه بندی بیش از 30 روز گذشته.

Mozcast:


SERPMetrics:


Algoroo:


AdvancedWebRankings:


Accuranker:


RankRanger:


شناختی SEO:


SEMRush:


گوگل غیر از بیانیه است. گفت: ما به عنوان بالا گوگل است در پاسخ به درخواست ما برای یک بیانیه است. گوگل قبل از اعلام ژوئن هسته به روز رسانی و گفتند که به احتمال زیاد قبل از اعلام به روز رسانی های آینده.

مولر گفت: در 1:27 علامت گذاری به روز گذشته تصویری پاتوق: "به روز رسانی. من لازم نیست که هر گونه به روز رسانی اخبار. من تو را دیدم بسیاری از وبلاگ نویسی و به tweeting به روز رسانی بنابراین من نمی دانم آنچه که به طور خاص اتفاق می افتد وجود دارد. من نمی دانم. ما را ببینید. من در گفتگو با دنی (سالیوان) در مورد آن است. پس کاملا مطمئن شوید. اما ما همیشه به روز رسانی. من فکر می کنم آن است که بیشتر در مورد اگر این یکی از آن هسته به روز رسانی و آن ماه آن را به نام بعد از."


حفر عمیق تر با ارائه دهندگان داده. ما خواسته برخی از ارائه دهندگان داده به ما ارسال اطلاعات بیشتر و بینش به آنچه که آنها را دیدم در اطراف این به روز رسانی تایید نشده. اجماع عمومی این بود که این عجیب و غریب به روز رسانی و سخت برای پیدا کردن الگوهای. حتی زمانی که آن را نسبت به قبلی هسته به روز رسانی این یکی به نظر می رسید متفاوت است.

RankRanger: "وجود چند الگوهای جالب (یا فقدان آن)" از جمله برخی از سایت ها که دیدم خوب رتبه بندی افزایش طول اولیه رول از به روز رسانی را دیدم کسانی که به دست آوردن معکوس در 18 و بعضی از سایت ها دیدم یک افزایش تدریجی پس از ژوئن 2019 به روز رسانی (و یا حتی پس از آغاز ژوئیه) اما دیدم کسانی که به دست آوردن پاک شده با این رول کردن Mordy اوبراشتاین از RankRanger گفت. Mordy احساس کردند که این به روز رسانی و تمام "وارونه" او را دیدم مربوط به آن به روز رسانی که نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده برای گوگل.

در اینجا RankRanger نمودار نوسانات با تو رفتگی در دیوار و رتبه بندی:


SEMRush: اولگا خاطر نشان و تیم او در SEMRush نیز فرستاده ما برخی از اطلاعات جالب. برخی از اطلاعات آنها تعجب آور و آنها را طبقه بندی جولای 18 تغییرات به عنوان یک "به طور کلی به روز رسانی." اما هیچ روشن تو رفتگی در دیوار به طور خاص نهفته بر اساس داده های آنها کشیده.

در اینجا یک نمودار از SEMRush با نوسانات توسط این دو روز در سراسر رفتگی در دیوار. توجه داشته باشید 10 خواهد بود که کمترین نوسانات:


SearchMetrics: مارکوس Tober از SearchMetrics نیز فرستاده ما برخی از اطلاعات و او نیز تایید کرد که تغییرات اما او گفت: "می توانم تایید یک به روز رسانی با تاثیر از ماه ژوئن یا مارس هسته به روز رسانی" به معنی در همان سطح از کسانی که به روز رسانی. هنگامی که او در مقایسه با بزرگترین بازنده از آن به روز رسانی به آنچه اتفاق افتاده است در ماه جولای او را دیدم بدون الگو.

مارکوس Tober گفت: "برخی از صفحات از دست رفته در طول هسته آخرین به روز رسانی(s) مانند nfl.com یا humblebundle.com برنده دید (بیشتر از حد معمول) و برخی دیگر بودند که بازنده قبل از دست داده و حتی بیشتر مانند sparknotes.com, draxe.com و mercola.com. دیگر بزرگتر بازنده مانند dailymail.co.انگلستان mindbodygreen.com یا wondershare.com تا به حال هیچ تغییر در این به روز رسانی."

مارکوس به این نتیجه رسیدند "که گوگل برخی از جزئی اما بزرگتر از حد معمول ترفند در الگوریتم خود را, اما هیچ به روز رسانی است که ارزش به دست آوردن یک نام و یا به آن را "هسته"."

نام. برخی در صنعت جستجوگرها به نام این به روز رسانی ماوریک به روز رسانی. برت Tabke بنیانگذار WebmasterWorld در واقع نام آن را در این به روز رسانی در WebmasterWorld موضوع بحث گفت: "به روز رسانی ماوریک (به افتخار دیروز Top Gun انتشار تریلر). از آنجا که این به روز رسانی به نظر می رسد کمی یواشکی و دقیق است. اما همه مهم algo ابزار گزارش دهی به روز رسانی شده است رخ داده است." نه هر کس است یک فن از این نام اما او و WebmasterWorld به نام روز رسانی از اوایل 2000s.

چرا ما باید مراقبت. در حال حاضر تعقیب الگوریتم به روز رسانی چیزی است که هر SEO توصیه می کنم. اما خوب است بدانید که گوگل به روز رسانی است که ممکن است نهفته وب سایت خود را رتبه بندی. دانستن آن ممکن نبوده است چیزی است که شما را و یا تغییر به وب سایت خود را از لحاظ فنی است مفید می دانم. دانستن است که گوگل ممکن است یک تغییر مفید است. این نیز مفید است در سطح احساسی, دانستن اینکه شما تنها زمانی که یک به روز رسانی بازدید وب سایت خود را.

چه باید بکنید در حال حاضر ؟ آن است که روشن نیست. ما می توانید به اشتراک گذاری Google قبلی توصیه است که شما فقط باید به ادامه کار به وب سایت خود را بهتر با بهبود مطالب خود را تجربه کاربر و عملکرد کلی وب سایت خود را.The specified language is not supported




:: برچسب‌ها: سئو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: